11 AYIN SULTANI, HOŞ GELDİN RAMAZAN [Cointurk 30. Projesi] (la-libertad#8338)

in #cointurk6 years ago (edited)

Projeniz çok anlamlı bunun için öncelikle çok teşekkür ederim anılarım gözümün önüne geldi.

Ramazan sabır ayı olduğunu, şükretme ayı olduğunu ve ihtiyaç sahiplerine yardım etme ayı olduğunu herkes biliyor. Ramazan ayının en çok sevdiğim yönlerinden biri komşularımızla, ailelerimizle, arkadaşlarımızla bir araya gelip iftar açmak bol bol vakit geçirmek benim için çok çok önemli ve keyifli huzurlu hissediyorum .

ramazangeldi.gif
Gif Link

Bir gün 12 yaşlarımda yatılıda kalıyorum ve yemekhanede çok uzakta sahura kalkacağız dışarı çıktık hava buz gibi 10-15 kişi bir arada yemekhaneye gittik yemek yiyeceğiz o zamanlar oruç tutmak zor olsa da seviyordum. Biz aslında oruçtan paylaşmayı, zorluğu ve yardımlaşmayı öğrendik. Zaten biz duygusal bir milletiz en ufak bir yardıma ihtiyacı olan birini görsek elimizden geleninin fazlasını yapmaya çalışırız ki öyle de olması lazım.

Bir elin verdiğini öbür elin görmemesi gerektiğini de bildiğim için fotoğraf paylaşmak istemedim. Benim burdan söylemek istediğim ramazan ayında, hayattan, büyüklerimizden ve çevremizdeki kötülükleri değil güzellikleri görerek almamız gerektiğini ve sadece fitreyi, yardımı ramazan ayında değil diğer aylarda da durumu kötü olanları unutmamak gerektiğini ve açken tok yatan bizden değildir lafını dikkate alarak herkes ellerini vicdanlarına koysun.

Gelecek Proje Ülkemizde Doların Geleceği ve Analizi

DQmTov3C5qkDCmBmz9WwiRncaUVtjo4bqdDrDyzFZRead1m.png

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61035.98
ETH 2886.89
USDT 1.00
SBD 3.67