Stres ve Ben + [Cointurk 19. Projesi] marshmallowwww#7941

in #cointurk6 years ago (edited)

Stres nedir ?

Çevreye olan uyumu bozan,kapasiteyi etkileyen,kişiye rahatsızlık veren bir olayla karşılaştığında organizmanın verdiği bir tepkidir.

stresle-basa-cikma-kurtulma-azaltmanin-yollari-cok-stresliyim-1501000709.jpg

Kabul edelim ki stressiz insan yoktur.

Benim stresten uzaklaşma yöntemlerim ise şu şekilde sıralanmaktadır :
-Uyku
-Kitap okumak
-Yürüyüş yapmak
-İnsanlara derdimi anlatarak bir çözüm yolu aramak
-Yemek yapmak

Yoğun bir iş temposunda sık sık strese giren biriyimdir. Her zaman yanımda bir kitap bulundururum. Eğer ki yoğun ve stresli bir iş yapıyorsam mola verildiği zaman kitabımı açar okurum kendimi bu şekilde stresten uzaklaştırdığıma inanırım.

Aklımın takıldığı bir konuda uzunca düşünmem gerekiyorsa spor kıyafetlerimi giyer. Hemen kendimi burada bulunan yürüyüş yoluna atarım hem yürürüm hemde kendimi rahatlatmak için herşeyin iyi olacağını düşünürüm.

Yakın arkadaşlarıma olsun ailem ile benim çözemediğim bir sorunu paylaşırım onların çözüm arayışları beni sakinleştirir ve herşeyin geçeceği konusunda inançlı olurum.

Stresli bir günün ardından mutfağa geçerim o stresi atlattığım için kendime en sevdiğim yemekleri, tatlıları yapar onlarla meşgul olurum bir nevi kendimi ödüllendiririm.

Çok fazla strese maruz kaldıysam uyku en iyi gelebilecek şeydir bana uyandığım zaman tekrar herşey yeniden başlar benim için.

Yeni konu : Felsefe tarafından gelsin hiç görmedim daha önce :)

Sort:  

Congratulations @marshmallowwww! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 62177.56
ETH 2918.14
USDT 1.00
SBD 3.66