23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı [Cointurk 26. Projesi] mervesaglamx#1232

in #cointurk6 years ago (edited)

                          23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı

Merhaba arkadaşlar,23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı ile ilgili bir yazı yazılması bu vakitte gerçekten güzel olmuş,bazı arkadaşların yazılarını okudum iyi veya kötü anılar geçirmişler.Genellikle iyi anılar okudum çünkü 23 Nisan diğer resmi tatillere oranla daha çok bir bayram havasında geçer.Herkes memleketine dönerdi veya çocuklarımızın yaptığı gösterileri izlemeye giderdi fakat artık kalmadı o anılar adı üstünde anı olarak kaldı şimdi o günlere hasret kaldık :)





23 NİSAN ANILARIM

Benim öyle ahım şahım bir 23 Nisan bir anım yok maalesef :) Az çok hatırlıyorum sanırım ilkokul 3 veya 4.sınıfta iken 23 Nisan için bir gösteri hazırlamıştık sınıfla beraber.Çilli Bom şarkısıyla beraber dans edecektik.Uzun bir süre çalıştık ve her şey hazırdı ta ki gösteri başlayana kadar.Dans sırasında elimizdeki mendil gibi halay çekerken halaybaşının kullandığı mendil diyeyim artık bizim ellerimizde de onlardan vardı veya ona benzer birşeyler vardı.Yanımda ki kız arkadaşım ile dans esnasında yani yan yana gösteri yaparken onunla benim mendilim birbirine karışmıştı ve gösteriyi yarıda bırakıp onunla uğraşmıştık :) Daha sonra ayıramamıştık ve bırakmıştık öyle mendilleri kaldığımız yerden devam etmiştik.

23 Nisan ile ilgili böyle bir unutamadığım anım oldu,diğerlerinin üstünden yıllar geçmiş diğer anılarımı hatırlamıyorum genelde stabil her yıl ki gösterileri izledim sanıyorum,uzun bir süredir katılmıyorum zaten gerçi eskisi gibi stadyumlarda okullarda falan 23 Nisan gösterileri yapılmıyor diye biliyorum.

Uzun lafın kısası nerede o eski bayramlar..



Sort:  

14194015_k_17095803_yarisma_duyurusu.jpg
https://steemit.com/tr/@hakansorucu/try-marketing-1-projesi
steemiti geliştirmek adına yapılan projelerimize katılıp ödüller alabilirsiniz

İçeriği çok güzel hazırlamışsınız, upvote yaptım. Ben de aynı projeye katıldım. Bi göz gezdirirseniz sevinirim :) https://steemit.com/cointurk/@bkatipoglu1/23-nisan-anilarim-cointurk-26-projesi-berhanktpgl-3082

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61143.11
ETH 2928.78
USDT 1.00
SBD 3.56