Bahçemdeki Kedi [Cointurk 20. Projesi] [mervesaglamx#1232]

in #cointurk6 years ago

Merhaba arkadaşlar,

Baştan söylemeliyim ki bu proje gerçekten çok faydalı olmuş,bu şekilde projeler insanları yardıma teşvik ediyor sizin sayenizde.

Evimizin bahçesinde bazen kediler toplanır ama genelde bir kedi hiç ayrılmaz bahçeden,sigara içmeye çıktığımda hep görürüm geceleri ekmek veya yiyebileceği şeyleri bırakırdım hep ama sanırım bana daha ısınamadı bunca zamandır yanına yaklaştığımda kaçıyor bu yüzden yemeğini suyunu bırakıyorum sadece :) Sadece proje amaçlı değil insanların denk geldiğinde hep yardım etmelerini isterim,çünkü çöplerden bulabilirlerse bulabiliyorlar yoksa aç kalıyorlar yolda giderken denk geldiğinde elinizde o an için birşey vrsa verebilirsiniz,sonuçta insanlar gibi yemek ayırt etmiyor onlar veya yakında market varsa birşeyler alıp yol kenarlarına bırakabilirsiniz.

Zaten çoğumuzun evinin bahçesi vardır ve bahçesinde veya evlerimizin önlerinde eminim ki köpekler kediler vardır,en basitinden bunlara yardım edebilirsiniz evinizdeki yiyeceklerle.





Fotoğraf kalitesi biraz düşük çünkü yakınlaştırmak zorunda kaldım dediğim gibi yanına yaklaşmaya çalıştığımda kaçıp gidiyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 68870.08
ETH 3734.86
USDT 1.00
SBD 3.73