STEEM KRIPTO PARA BİRİMİ HAKKINDA [Cointurk 9. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Herkese Merhabalar

Bu benim ilk @Kusadasi postum. Hatta Steemit'teki ilk postum :) Bu yüzden anlatabildiğimce sizlere 9. projenin konusu olan Steem' i anlatmaya çalışacağım. Umarım faydalı olurum. Şimdiden okuyan herkese teşekkür ederim.

Steem, steemit sitesinin kripto para birimidir. Yani Steemit'e yatırım aynı zamanda steem'e yatırım demektir. Steem'e yapılan yatırım Steem Power ve Steem Dollars'a çevrilebildiği için çok hareketli ve kazançlı bir yatırım olduğunu düşünüyorum.

Sitedeki oy oranlarını etkileyen bu para birimi aynı zamanda kullanıcının cebine girecek olan paranın da oranını belirliyor. 

Steem'in iyi yanları bence kötü yanlarından çok daha ağır basıyor. Bunun sebebi dikkatli kullanıldığında steem'den zarar etmek oldukça zor gibi görünüyor. Çünkü düşüşe geçtiğinde hemen Steem Power yada Steem Dollars'a kolayca çevrilebiliyor. Sitedeki madenciler aynı zamanda yatırımcılarla eş tutuluyor bunun sebebi özgün içerikler üreten kullanıcılar güzel ödüller alabiliyor.

Steem'in kötü yanlarından bahsedecek olursakta her kripto para birimi gibi, bu para biriminin de inişli çıkışlı olan ve sabit bir bantta seyretmeyen grafiği var. Ama gelişi güzel biçimde değilde daha ilgili ve daha dikkatli bir tavırla yatırım yapılırsa bu kötü yanının yatırımcıyı çok fazla zarara uğratacağını düşünmüyorum.

Bence Steem yatırım yapmak için oldukça uygun bir kripto para birimi. Fakat unutmadan söylemek gerekir ki Steem'in değerini bizler yani bu sitedeki kullanıcılar belirliyoruz. İnişinden de çıkışından da bizler sorumluyuz. Ve inanıyorum ki özgün içerikte paylaşım yapan arkadaşlarımız aramıza katıldıkça Steem değerini katlayacaktır.


Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66266.06
ETH 3031.03
USDT 1.00
SBD 3.67