You are viewing a single comment's thread from:

RE: Cointurk Projesi Askıya Alındı

in #cointurk6 years ago
Bende kısaca yorumlarımı iletmek istiyorum.

Öncelikle maalesef diyeyim, normalleştirmek istemem ama gerçekten artık hayat böyle :S değiştirmek için çok uğraşıyorum, değişmesi için daha da çok uğraşabilirim. Sonuç değişmeyecek bile olsa uğraşmaya devam edebilirim. Ama sonuna yine bir maalesef koyayım.

Herneyse bizler bunun için de önlemler almak zorundayız. Örnek olması açısından E-Ticaret sitelerinden yapılan fraud alışverişleri verebilirim. Ne yapalım yani siteyi mi kapatalım. Hayır fraud kontrollerini sıklaştırıp, insanların kötüye kullanmasına müsaade etmeyeceksin. Çünkü hep vardılar evet sayıları arttı ve hep de var olacaklar. Gerçekten üzgünüm.

Platforma yani #Steemit 'e insanlar getirmeye çalışıyoruz. Hele bir de yetenekleri var ise ve belirli bir konuda başarılı olacaklarını da düşünüyorsak, ikna edebilmek için daha da çok uğraşıyoruz. Ben şu ana kadar 4 kişiyi üye yaptım. Hepsini de üye yaparken zaten belirli konularda bilgi birilimi olan insanlardı, hem yetkinlikleri ile alakalı yazacaklardı hem de tabii ki #kusadasi projesi kapsamında yazacaklardı. İnanmazsınız #kusadasi projesi yeni kullanıcıları ikna edebilmek için büyük bir kozdu. Bu arada belki sonrasında yatırım yapabilecek seviyede insanlardı. Onlar sizden önce pes ettiler tabii ki :S Hepsinin hesapları ve şifreleri bende. Ama bugüne dek hiçbir #kusadasi projesine ya da herhangi bir başka projeye birden fazla hesap ile katılmadım, ihtiyaç da duymadım :) Hepsini #steemauto sağolsun bağladım peşime, evet hiç bir güçleri yok ama ben kimi oylarsam onlar da oyluyor bu kadar. Bu da bir fraud girişimi mi ? Tartışılabilir.

Sözün özü kötüler var diye iyiler sahneden kaçamazlar. Sorumluluk almaya devam etmeleri gerekiyor. Ama tabii ki daha sıkı kontrollerle ve yalnızca haklıyı hakkını vererek.

Bugüne kadar verdiğiniz destekleriniz için çok teşekkür ederiz. Büyük hakkınız var. Helal ediniz. Her zaman yine bekleriz. Üzerimize düşen bir şey var ise biz de burada hazırız.

Sevgi/Saygı

@obulunmaz

Sort:  

Fraud ile alakalı dilerseniz şurayı bir okuyun.

Link

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63892.45
ETH 3117.72
USDT 1.00
SBD 3.87