Gobaba İlk İşlemler ~ Trade

in #cointurk6 years ago (edited)

Bir iki gün önce cointurk projesi olarak gobaba ya bir kısım LTC yatırmıştım. Bugün ise steemin epey düşmesi ile biraz steem almak istedim. Büyük bir yatırım yapmadan önce geçen yaptığım denemelik küçük yatırım ile borsayı tanımayı düşünüyorum. Daha sona asıl yatırımıma geçeceğim.

Öncelikle borsalarda olduğ gibi direk alım satım işlemi var bir de trade ile alım satım işlemi var. genelde buy/sell kısmı direk satıştan aldığından beklemek istemeyenler için güzel olabilir. Ben daima trade ile alı emri vererek alıyorum bunun için gobaba.com da da bu şekilde yapacağım.

Ekran Alıntısı.JPG

Tabi bende LTC vardı bunu BTC e çevirmem gerekiyor, keza şuan için sitede yanlızca btc ile işlem yapılmakta gözüküyor.
Alım ve satım yapabilmek için ise minimum miktarlar var bunları da sitede bulabilirisiniz. genelde 0,001 civarı zaten.. ÖnceLTC/BTC ile btc alacağım daha sona STEEM/BTC ile steem alacağım..

Araya virgül koyunca olmuyor . (nokta) ile işlemleri yapmak gerekiyor gayet hızlı şekilde ltc yi btc ye çevirdim. Daha sonra ise BTC ile steem aldım. Bir sonraki yazımda Steemi hesabıma çekebilecek miyim buna değineceğim.

Sort:  

You got a 50.25% upvote from @votepower courtesy of @oguzhangazi!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64513.75
ETH 3146.11
USDT 1.00
SBD 3.95