Nerede eski 23 Nisanlar + [Cointurk 26. Projesi] )+(omerserhanozugur #7912)

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhaba Kusadası ailesi size 16 sene önce 23 nisan için hazırlanmış bir vals gösterimizden bahsedeceğim. 19.yy başlarında ortaya çıkmış olan bu dans Almanya ve Avusturyanın farklı bölgelerindeki figürleri barındırarak ortaya çıkmış bir danstır. 1812 den sonrada İngileterede geniş kitlelere hitap ederek balolarda sıklıkla görülen bir dans haline gelmiştir.

ATAmız vals yaparken !

Atatürk-Vals.jpg

2002 senesinde sınıf öğretmenimiz aracılığıyla 23 nisanda bir gösteri sunmaya karar verdik gerek modern dansa olan ilgisi gerekse Almanyada yetişmiş omasının etkisi olacak ki gösteride vals yapılmasına karar verdi. O zamanlar çocukluğun verdiği heves ve heycanla ilk provamıza başlarken sınıfımızdaki kız arkadaşlarımızla dans etmenin verdiği bir mahcubiyette var tabii ki okulumuzun imkansızlıklarından dolayı ders saatlerinde geniş bulduğumuz koridorlarda prova yapıyorduk hafta sonlarıdada hava şartları izin vedikce okulun bahçesini kullanmaya çalışlıyorduk. Uzun süren provalar sonucunda 23 nisan gelmiş çatmıştı kıyafetlerimiz dikilmiş tam takım hazırırız havada bizden yana ışıl ışıldı. Geldi çattı 23 üzerimi giyindim saçlarımı kuaföre yaptırdım anne babamın elinden tuttum okukun yolunu tuttum toplandık tüm ekip sıranın bize gelmesini bekliyoruz ve sıra geldi. tabi ogüne okadar o koca kalabalığın ortasında hiç olmadığımız için heycan normalin 1.000.000 katıydı hayatımın en uzun birkaç dakikasıdır herhalde. şükür ki sağ salim atlattık o 23 Nisanı bazen resimlerde denk geliyorum ve her saniyesini hatırladıım o günleri tebessümle hatırlıyorum ve bir resimle sonlanrıyorum

Bu anıyı hatırlatan kusadası ailesine teşekkür ediyorum. 23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI KUTLU OLSUN

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62668.08
ETH 2908.37
USDT 1.00
SBD 3.58