Stresini at Çünkü.. [Cointürk 19. Projesi] orcunn#3337

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhaba değerli arkadaşlar..
Öncelikle belirtmeliyim ki kripto paralardan sonra stresimizi atacağımız bir konu başlığı olmuş. Keyifle okumanızı dilerim.

Stres nedir? (Kendi düşüncem)

Bana göre stres insan yaşantısının olmazsa olmazıdır.
Örneğin: Beraberlikle devam eden bir şampiyonluk maçının, son saniyesinde çalan penaltı ve o vuruşu yapacak futbolcunun yaşayacağı stres. Şimdi diyeceksiniz ki ne alaka? O vuruşu yapacak kişinin iki tane seçeneği var. Mutlu son yada kötü son her ikisininde geçtiği tek bir yol var (STRES). Önemli olan ise bu projenin de konusu olduğu gibi. Bununla nasıl başa çıkabildiğimizdir.. Ben bu örneği niye verdim biliyor musunuz? Çünkü ben stresle adrenalini birbirine eşdeğer gören bir insanım ve stresimi atmak için zevk alabildiğim bir duruma dönüştürmeye çalışırım. Eğer ki o stres ve adrenalin sonucunda amacıma ulaşabilirsem o zaman keyfime diyecek yok demektir.

Stresle başa çıkmak..

Stresle başa çıkabilmemiz için önce neden kaynaklandığını bilmemiz gerekir belli başlı sebepler vardır. Bunlar;
Kişinin kendine olan güvensizliği, yaşadığı yoğun tempo, Kişilerarası çatışmalar ve yaşanan Sarsıcı bir olay olabilir.

Ben 23 yaşındayım. Üniversite son sınıf öğrencisiyim iyi kötü bir koşturma içerisindeyim. Doğal olarak stres hayatımızın içinde yer alıyor.

Stresimi atmak için yaptığım birkaç aktivite var. Bunlardan en önemlisi; sevdalısı olduğum takımın (bursaspor) maçlarına gitmek. Doyasıya bağırmak, çağırmak diyebilirim. 90 dakika sonucun da sanki beynimin reset düğmesine basılmış gibi hissediyorum. Bir diğeri sabah koşusu yapmak, kulaklıktan çalan müzik rahat kıyafetler ve egzoz dumanının havaya karışmadığı saatler harika bir stres atma yöntemidir diyebilirim. Yani ben bu şekilde mutlu olabiliyorum. Bazı insanlar ise benim yaptıklarımın tam tersine kitap okumak yada tiyatroya giderek streslerini atabilirler.

Ama önemli olan da şudur ki; yazımın başında verdiğim örnekte penaltıyı atacak bir kişi var ve önemli olan o kişinin stresini nasıl yenebildiği. Kişiden kişiye değişir.

Umarım ki benim yazarken keyif aldığım gibi, sizlerde okurken keyif almışsınızdır. @kusadası na tesekkur ediyorum bu proje için.

Cointürk başlığı altında 20. Proje ne olmalı?

Bence ; Steemit te kendimizi nasıl geliştirebiliriz? Olabilir.

Bir sonra ki proje de görüşmek üzere hoşçakalın..

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66167.71
ETH 3014.78
USDT 1.00
SBD 3.73