steemit,ben,hayaller,gelecek... [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Steemiti Öğrendikten Sonra Neler Değişti ?

Merhabalar herkese.@kusadasi nin yeniden güzel bir projesinde yer almaktan onur duyuyorum.
Steemit öncelikle böyle arkadaşların kaliteli platformu geliştirmesine ve bizlere fayda sağlamak amacıyla yaptığı etkinlik hala biz Türklerin içindeki yardımseverliği gösterdi ve beni biraz olsun umutlandırdı.

Neler değişecek ? Steemit ile şuan için yeni olduğum için neler değişti diyemem.Ama değişmesini istediğim birçok şey var.
Öncelikle buradaki konuları okuyup dijital para birimi sistemlerini en ince ayrıntısına kadar öğrenme isteği uyandı.
2.olarak borçlarımı kapatmanın bir yolunu buldum gibi geliyor ve belki kapatırım ve ondan sonra tamamen kendime çalışabilirim.
3.olarak boş vaktimi bilgi alışverişi yaparak değerlendirebileceğimi düşünüyorum.
4.olarak ise yardımlaşma dayanışma ruhunun biraz olsun içimize işleyeceğini düşünüyorum
images.jpg

Beklentilerim..

Ben buranın değerlenip çok büyük bir platform olacağını ve geleceğin teknolojisi olacağına inanıyorum.aslında ne değişti sorusunu bu cevabım yanıtlıyor.Farklı sektörlerin artık dünyayı teknolojiyi yöneteceğien inanıyorum ve vakit varken beynimizi aklımızı kullanmamız gerektiği fikrini beynime soktu..
Teşekkür ederim..
hero-2.jpg

Sort:  

Amazing post ! Upvoted from @chanthasam ! Follow me, comment, upvote my post for to get more vote from me. When I see you comment and upvote on my post, I will give you an upvote and comment back. Thanks ! Together we grow !

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 67410.12
ETH 3497.25
USDT 1.00
SBD 3.18