NEDEN STEEM? [Cointurk 9. Projesi]

in #cointurk6 years ago

[url=https://hizliresim.com/qG8rXq][img][/img][/url]

Yakın geçmişte henüz yeni gelişen sanal paralar (özellikle bitcoin) beni, hiç ilgi alanım olmayan bilgisayarlarla fazla içli dışlı olmamı sağladı.
Bitcoin şimdilerde inanılmaz bir artış yaşadığı için almaya cesaret edemedim ve son günlerde takip ettiğim ve özellikle geçtiğimiz günlerde artış gördüğüm steem ile ilgilenmeye başladım.

bence steemit i özgün yapan şey, her postun yazan kişiye özgün olması. Önümüzdeki yıllarda diğer sosyal medyalarıda geride bırakacağına kesinlikle inanıyorum. bana göre insanlar sıfır yatırımla buradan para kazandıkları için steemit hızla artmaya durmaksızın devam edecek ve talep arttığı için steem de ara sıra düşsede hızla yükselmeye devam edecek.

Günümüz teknoloji devrini yaşadığı için artık her bireyin bu konuları araştırması ve bu konularda aktif olması gerektiğini düşünüyorum bu yüzden, çevremdeki herkese steemiti anlatıp üye olmasını istiyorum.
[url=https://hizliresim.com/m27nYP][img][/img][/url]

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60837.81
ETH 2874.77
USDT 1.00
SBD 3.62