Yaşam Kalitesi için Altın Öğütler [cointürk 28.projesi][discord id quantum999#1718]

in #cointurk6 years ago (edited)

Yaşam kaliteniz için altın öğütler benden;

  1. An’a odaklanın, ne dünde ne yarında yaşayın, bugüne odaklanın!
    2)Size başkalarının uygun gördüğü değil size uğraştıkça zevk veren işlere odaklanın, mümkünse meslek seçimini buna göre yapın!
    3)Yemek yerken sadece yemek yiyin, tat doku ve hislerin farkına varın!
    4)Hatalarınızdan dolayı suçluluk duygusu taşımayın, sürekli hatalarınıza odaklanmayın!
    5)Amaçsız kalmayın, her yeni hedefinizle ilgili günlük tutun, mümkünse günde en az 1 saatinizi bu yeni hedefinize ayırın!
    6)Elinizdekilere odaklanın, örneğin bir arabanız varsa daha güzel araba gördükçe buna odaklanmayın. Unutmayınız ki nihai mutluluk olmayacaktır.

Yukarıda az ve öz olarak belirttiğim konular mutluluk ve yaşam kalitesi arayışındaki yüzlerce maddeden sadece birkaçı. Önemli olan elbetteki hayatı ve insanı sevmek, insanlara ve diğer canlılara değer vermektir. Okumak, entellektüel bilgi edinmek, okudukça aydınlanmak gerek! Mutluluk yolunda başarılar!!

Sort:  

Kaliteli yaşam için önerilerinizi beğendim.
Emeğinize sağlık.
Tag olarak tr etiketini de kullanırsanız Türk topluluğu olarak daha hızlı büyüyüp gelişebiliriz. Yabancı balinalardan destek alıp Türk topluluğuna faydalı olabilmemiz için tr etiketini geliştirmemiz gerekiyor.😃
Teşekkürler.

Güzel ve anlamlı yazmışsın 👍👍👍 başarılar

Yazınızı beğendim bu arada

İçeriğiniz çok güzel olmuş, elinize sağlık. Upvote yaptım. Aynı projeye ben de katıldım. Destek verirseniz sevinirim :)
https://steemit.com/destektr/@bkatipoglu1/kaliteli-yasam-icin-ne-yapmaliyiz-cointurk-28-projesi-berhanktpgl-3082

You got a 20.00% upvote from @voteme courtesy of @quantum999! For next round, send minimum 0.01 SBD to bid for upvote.

Do you know, you can also earn daily passive income simply by delegating your Steem Power to voteme by clicking following links: 10SP, 25SP, 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 64693.66
ETH 2975.51
USDT 1.00
SBD 3.70