STEEMİT'TEN SONRA (COİNTURK 16.PROJESİ)

in #cointurk6 years ago

Merhaba arkadaşlar

Bugünkü yazımda sizlere steemitten sonra hayatımda neler değiştiğinden bahsetmek istiyorum . Öncelikle steemit ailesine katılmama öncü olan Kuşadasi ailesine teşekkür ederim . Daha önce de söylediğim gibi ilk başta bu işe pek sıcak bakmamıştım . Ama yazmaya ve para kazanmaya başladıkça daha bir ilgimi çekmeye başladı .

Aslında para kazanmaktan çok fikirlerimi , düşüncelerimi yazarak kendimi ifade etmem bana kendimi mutlu hissettiriyor . Bunun yanı sıra yeni arkadaşlar ile tanışıyorum . Steemite başlamadan önce bir üniversite öğrencisi olarak masraflarım vardı ve aileme yük oluyormuş gibi hissediyordum . Ama steemitten sonra hayatım değişti , para kazanmaya başladıkça masraflarımı kendim karşılamaya başladım üstelik bu masrafların yanında geleceğe de yatırım yapmaya başladım .

Böylece ailemi de maddi olarak rahatlatmış oldum . Eğer ilk başlarda benim gibi sizde olumlu bakmıyorsanız bir kere denemeken bir şey olmaz diyorum .

Çok değil sadece biraz zaman ayırsanız yeterli . Yazdıkça , kendi düşüncelerinizi ifade ettikçe ve tabi para kazandıkça mutlu olduğunuzu ve bu işin ne kadar zevkli olduğunu göreceksiniz. Sadece bir kere denemeniz yeterli . Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim .

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69824.27
ETH 3761.57
USDT 1.00
SBD 3.81