STRESLE BAŞA ÇIKMAK ( COİNTURK 19.PROJESİ ) (QUENNGİRL#2818)

in #cointurk6 years ago (edited)

Evet arkadaşlar

Bence bu proje hepimize küçük de olsa kazanımlar sağlayacak . Stres günlük hayatımızda sürekli karşılaştığımız bir durum . Bazılarımız bu stresi hafif bir şekilde atlatırken bazılarımız için zor bir süreç olabiliyor hatta stresten dolayı bazı ufak hastalıklar da olabiliyor . İş , ev , aile , okul , günlük hayat , erkek yada kız arkadaş vb. durumlarda stres yaşayabiliyoruz . Peki bunlarla nasıl başa çıkıyoruz ?

Ben birden fazla çözümle başa çıkmaya çalışıyorum stresli olduğum zamanlarda . Çünkü stresin derecesi veya neye bağlı olduğu zaman zaman değişiyor . Ama öncelikle kendime güveniyorum , iç motivasyonumu yüksek tutuyorum , üstesinden geleceğime inanıyorum . Ve benim için önemli olan diğer şeyde sakin olmak. Stres olduğum zamanlarda derin bir nefes alıyorum önce , daha sonra stresi nasıl atacağımı düşünüyorum ve bana stres yaşatan yada stresli olan ortamdan uzaklaşıp bulduğum beni rahatlatan şeyleri yapıyorum .

Örneğin ; yazın çocuklarla çalıştığım için özellikle ailelerin sözlerinden stres altında kalıyordum . Ama stresimi işime yansıtmadan iş saatim bitene kadar işime odaklanıyordum . İş saati bittiği anda ise gidip eğlenceli bir şeyler yapıyordum ( arkadaşlarımla gezmek , kuzenlerimle film gecesi yapmak gibi ) . Aslında benim stres atmak için yaptığım diğer şey ise mutfakta birşeyler yapmak . Çünkü bir yemek yada tatlı yaparken tüm odağınızı ona veriyorsunuz . Henüz denemedğim ama yazarken aklıma gelen ve bir dahaki sefere denemek istediğim bir şey daha var , bir kum torbasını yumruklamak  Şuan size komik gelebilir ama sinirlenince sinirimizi atmak için yaptığımız bir şeyi neden stres atmak için de yapmayalım ki ? Stres atmak için illa yürüyüş yapmak , müzik dinlemek , komik filmler izlemek , alışveriş yapmak mı lazım ? Bence herkesin kendine özgü bir stresle baş etme yöntemi vardır ve bu ister basit durgun bişey olsun ister eğlenceli olsun .

Ama unutmadan

Diğer projelerinde böyle günlük yaşamımız ile ilgili olup birbirimize fikir yardımlarında bulunabileceğimiz projeler olmasının güzel olabileceğini düşünüyorum .

Sort:  

ilgilenildi..

teşekkürler

Postunuzda Projemizin 5. kurala uyulmamıştır. Düzelttikten sonra Discord üzerinden destek ekibi ile iletişime geçiniz.

Congratulations @queengirl! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard!


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @queengirl! You have received a personal award!

1 Year on Steemit
Click on the badge to view your Board of Honor.

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @queengirl! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69852.07
ETH 3757.14
USDT 1.00
SBD 3.75