Steem kalkşa geçicek [Cointurk 23. Projesi] sananezibidi #1103

in #cointurk6 years ago

U5dsJboHC4pVqm6kafUrPVF6GeJtTZW_1680x8400.jpg
Steem bu platformun kalbidir eğer bu platformun kalbinin bir hissesinin sizde olmasını istiyorsanız steem sahibi olun derim.Üstelik ara sıra ataklar yapıyor buda dirilişin habercisidir.İnşallah yine eski günlerine(ben göremedim) dönecek steem ve sbd.Eğer param olsaydı hiç düşünmem şu sıralarda bol miktarda steem alır saklardım sonrada verdiğimin 3 katına kadar fiyat çıkıncaya kadar beklerdim.Ve çikıncada gell keyfim gell.Şaka şaka her halde spye yatırırdım.Çünkü eğer bu platform hakkında az çok bir bilginiz varsa ve ortalama bir zekaya sahipseniz çok rahatlıkla steemitin geleceğinin çok parlak olma ihtimalinin çok yükseklerde olduğunu görmüşsünüzdür.Bence 1 yıl sonra steemit bundan 10 kat daha populyar olcak ve buda steemin fiyatının en az 5-6 fazla olacağı anlamına gelir.
Benim öngörüşüme göre Bir zamanlar bitcoin milyonerleri diye bahsetdiyorlardı ya şimdide steemit milyonerleri diye konuşulucak.Biz eskileriz ve bir avantajımız var yenilere göre.Düşünsenize 1 bitcoin = 0.003 olduğu zamanlar vardı o zamanlar yatırım yapanlar şimdi milyonerler.Bende diyorum ki bizde bu fırsatı kaçırmamalıyız.


Bu projelerle bize destek verdiği için @kusadasi na teşekkür ediyorum.Lütfen bu tür projelerin devamı gelsin.İyiki varsınız.İyi günler !

Sort:  

Merhabalar, yazınızı hazırlarken kullandığınız size ait olmayan görseller için kaynak belirmek zorundasınız.

Kaynak Nasıl Belirtilir?

[Görsel Kaynağı](Buraya görselin bulunduğu site adresini yazın)

Görsel Kaynağı

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62656.62
ETH 2941.90
USDT 1.00
SBD 3.59