Proje gibi Proje ve Kuşadası Tanışma Postum[Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)

Herkese Merhabalar

Ben Abdullah, 23 yaşındayım ve Isparta'dan katılıyorum. Grafik Tasarım ile uğraşıyorum. Bir arkadaşımın aracılığı ile Steemit'e katıldım. Yeteneğini burda değerlendirebilirsin dediği an hemen üye oldum ve @Kusadasi ile karşılaştım. Kuşadası profilinin, burada ki gelişimim de çok katkısı oldu. Ve böylesine güzel bir tanışma postunu(ben tanışma postu diyorum) görünce çok mutlu oldum hemen katıldım. 

Ve böylesine kullanıcıların SP değerine önem verilmesi gerçekten çok ince bir davranış. Tebrik ve Teşekkür ederim @Kusadasi. Bu yüzden kocaman bir alkış :) 

Steem Power, Steemit platformun da en az kazandığımız SBD kadar önemli bir unsurdur. Steemit, SP etrafında dönüyor desek yeridir. Çünkü Steem Power'ımız ne kadar çoksa o kadar bandwitd(Bant Genişliği) demek ve bir o kadar da oy gücü demek. 

Bu sebep ile,bu projeden elde ettiğim kazancımı ''Power up'' yapacağım. 


NOT : Projeyi yazarken İtibar puanım (43) idi. Utopian'a yapmış olduğum çalışmalar onaylandı ve oy verildiği takdirde 45+ olabilirim. Bu yüzden bu uyarıyı gereği duydum.



Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70130.51
ETH 3786.12
USDT 1.00
SBD 3.78