STRES İLE BAŞA ÇIKMA [Cointurk 19. Projesi] sporhaber#7469

in #cointurk6 years ago

444.jpg

Öncelikle Çok güzel bir konu seçilmiş kutlarım yönetimi .
Günlük hayatımızda hemen hemen herkes bir yerlerde stres altında kalmıştır. Stresden kurtulmak için bir çok şey yapılabilir ama ben bu resimde gördüğünüz meret ile atıyorum stresimi.
Çoğu zaman spor yapmışlığımda oluyor spor derken fitnesdan bahsetmiyorum sevdiğim sporlar.
Basketboll oynarım , Masa Tenisi oynarım arkadaşlar arası halısaha olur halısahada atarım stresi.
Ancak herkes için geçerli değildir bu kız arkadaşlarımın alışveriş yaparak , gratisde reyonları gezerek stres attığını gördüm :)
uyuyarak stresini alan arkadaşlarımda oldu . Ben stres altında uyuyamam kafam rahat olması lazım uyumam için. Bilgisayar oynarım okey 101 kafama göre zaten çok stres altında kalan birisi değildirim . insanlarla tartışmaya girmemeye çalışırım olaylardan kaçarak uzaklaşırım.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60793.50
ETH 2910.51
USDT 1.00
SBD 3.59