İmamın Mining Yaptığından Şüpheleniyorum

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar,
Bildiğiniz üzere bugün cuma ve ben Cebeci Camii imamının mining yaptığından şüpheleniyorum.
İmam cuma hutbesini okuduktan sonra malumunuz üzere para toplayacaktı ve parayı imamlık yaptığı cami için toplayacağını söyledi. Önce masrafı açıkladı ve o anda şok oldum. Cemaat homurdanmaya başladı. Caminin bir aylık elektriği 2bin TL civarıymış. Sen milyar sen milyon sen bu kadar elektriği naptın diyesim geldi ama yuttum kelimeleri. Bence bu adam madenci caminin elektriğiyle de maden kazıyor. Yakında btc zengini çıkarsa şaşırmam.
Son olarak hutbesinde konusunu sizinle paylaşacağım. Hazırsanız açıklıyorum: hutbesinin konusu 'israf'.
Hayırlı cumalar mümin kardeşlerim israftan kaçınınız :)
0000000561904-1.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65035.33
ETH 2950.72
USDT 1.00
SBD 3.66