Kim Bu Steeminator42 [Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere kendimi tanıtmaya çalışacağım.
Öncelikli olarak adım Emre. 42'den de anlaşılacağı üzere Konyalıyım. İlköğretim ve liseyi Konya'da tamamladım ve yaklaşık olarak 18 sene burada yaşadım. Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi nam-ı diğer Mekteb-i Mülkiye'de Maliye okudum. Geçen sene mezun oldum. Taze mezun ve çiçeği burnunda bir işsizim :)
Sizlere biraz da steemitle nasıl tanıştığımı anlatıyım. Üniversiteden arkadaşım bir ara geldi ve 'Kanka steemit diye bir sosyal paylaşım ağı var hem de bunların kripto parası var paylaştıkça kazanıyorsun dedi.' İlk başta ne saçmalıyor bu değişik diye düşünmeye başladım. Sonra araştırdıkça güzelliklerini bir bir gördüm. Şimdi ona Allah razı olsun diye dua ediyorum. Beni bu işsizlikten kurtardı 😊
Son olarak bu ortamda Kuşadası ekibinin paylaşımlarına denk geldim ve onların projelerine katılmaya başladım. Bize bu platformda yol gösteren Kuşadasına çok teşekkür ederim.
Bu projeden elde edeceğim gelirin hepsini Power Up yapacağım. Bize olan katkısından sizinde faydalanmanız ve çığ gibi büyümek için @kusadasi hesabını takip etmenizi içtenlikle öneririm.IMG_20180114_221940_095.jpg

Sort:  

Seni tanımak güzel, hep birlikte daha iyiye!

Hep birlikte güçlü bir Türkiye için 😂

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 69344.82
ETH 3616.21
USDT 1.00
SBD 3.19