Müze Gezisi [Cointurk 14. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Merhaba arkadaşlar,
Bugün sizlere @kusadasi ekibinin 14. projesi kapsamında bir hobimden bahsedeceğim.
IMG_20180211_153302.jpg
Herkesin çok farklı, çok değişken hobileri vardır. Benimde birkaç hobim var; kitap okumak, dizi izlemek, para koleksiyonu, müze gezisi vb. Burada size proje kapsamında bir hobimden olarak müze gezisini anlatacağım. Müze gezmekle o müzenin tarihini ve içinde tanıtılan ürünlerin geçmişini daha da önemlisi insanlık tarihini öğreniyorsunuz. Uygarlık öncesi ve uygarlık sonrası kalıntıları orada bulabilirsiniz. Medeniyeti orada koklayabilirsiniz. Çini müzesi, etnografya müzesi hatta bir oyuncak müzesinde bile yeni bir şeyler keşfetmek sizin elinizdedir.
Ben de bu kapsamda en son Ankara Keçiören'deki Estergon Kalesi içinde bulunan medeniyet müzesini gezdim. Müzenin içinde müzedekilere ek olarak Osmanlı padişahları ve bazı Türk büyüklerinin portreleri sergisi vardı. Gezmekten büyük bir keyif aldım, sizlere de tavsiye ederim.
IMG_20180211_145115.jpg
IMG_20180211_144849.jpg
IMG_20180211_143927.jpg
IMG_20180211_143816.jpg
Bu projeden elde ettiğim kazancı Power Up yapacağım. Bizlerin bu platformda gelişmesine katkısı olan @kusadasi hesabını takip etmenizi kesinlikle öneriyorum. Bu projelerinden ötürü kendilerine teşekkürü borç bilirim. İyi günler arkadaşlar.

Sort:  

Ulkemiz bir hazine ve o bayrak cok seye bedel

Çok haklısın ve ona sadece bayrak vasfı da yüklenemez. O bir bayraktan çok daha fazlası.

bayrak ile ilgili yazdıkların bu gün hata bu hafta duyduğum en güzel kelimelerdi....

Teşekkür ederim. Sizin gibi düşünen insanları görmek de çok güzel :)

Para koleksiyonunuzu paylaşırsanız iyi olur. Baya merak ettim 😊

Para koleksiyonum Konya'daki kaldığı için paylaşamıyorum maalesef :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 66304.34
ETH 2983.64
USDT 1.00
SBD 3.68