Kusadasi Ekibi İle Büyük Bir Karar Verdik

in #cointurk6 years ago

SP'imin yakında 100.000'den fazla olması bekliyorum.
Aslında zaten 100.000 SP yapabilirim ancak başka bir yere yatırım yaptığım için henüz PowerUp yapmadım.
.
Kusadasi ekibini resmen destekliyorum ve desteklemeye devam etmeyi planlıyorum.
Aynı zamanda kuşadası ekibinin kabul ettiği iyi bir proje olursa bende desteklemeye karar verdim.

Ayrıca sahip olduğum SP kiralama konusunda da olumlu düşünüyorum.
Aylar veya haftalar içinde 100.000 SP yapmayı planlıyorum.

Son zamanlarda, kuşadası ekibi hızla değişiyor ve daha fazla insanın topluluğa katılmasını umut ediyoruz.

Sort:  

ne güzel sayılar :I keşke biz de yapabilsek

kuşadası ekibinizde olmak istiyorum

Şuanda ekibimize reklam( pazarlama ) konusunda ekip arkadaşları arıyoruz. Detaylara; https://steemit.com/cointurk/@cpxturk/pazarlama-reklam-ekibimize-cok-sayida-calisan-alinacaktir Buradan ulaşabilirsiniz.
Steemit_Kusadas_Ekibi.png

Steemit'teki Türk yazarları belki de siz ayakta tutuyorsunuz. Teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60463.70
ETH 2889.42
USDT 1.00
SBD 3.59