Kabuslarım olan matematiği 6 ayda hobi haline getirmek

in #cointurk6 years ago

Merhabalar bu yazımı eğitim öğretim hayatını matematikten kaçarak geçirmiş biri olarak nasıl 6 ayda çok severek üzerine düşerek yapar hale geldiğimi anlatmak belki içinizden 1 kişiye bile yol gösteren birisi olmak için yazıyorum.Matematiğe olan yeteneksizliğimi ben biliyordum fakat ailem ısrarla sayısal okumam gerektiği konusunda beni zorlamaya başlamıştı.12.sınıfta haliyle hiçbir başarı elde edemedim üslü sayı köklü sayı bilmeyen adamdan logaritma türev integral yapıp mühendislik kazanmasını beklediler.Meslek lisesiydim anadolu teknik bölümünde olduğum için 4 sene aktif matematikle uğraştık yani beceriksizliğimi meslek lisesine vurmak istemiyorum en büyük şansım direk önlisansa geçiş yaptım.Geçtiğimiz sene bir hocamın aklıma girmesiyle ufak ufak matematık calısmaya baslamıştım gercekten ilkokul seviye bilen bilir antremanlarla matematik serisinden başladım koşmak için emeklemem gerektiğinin farkındaydım gurur yapmadım oturdum tek tek çözdüm ilk seri gerçekten kolaydı ikinci seriye geçtiğimde beni gerçekten zorluyordu şuan mezunum dikey geçiş sınavına hazırlanıyorum matematik 1 den sorumluyuz gerçekten kolay sorular sadece hız istiyor ilk sınavımda 9 net çıkardım mantıklı düşünsen bile şuan ortalama biri 20-25 net çıkarabilir emek sarf ede ede korkulu rüyam olan matematiği yenip 30 40 net yapar duruma ve fazlasını almak için deli gibi çalışır hale geldim.40 gün sonra sınavım var eğer kazanırsam temelden fizik ve matematiği olduğum seviyeden daha ileri taşımaya çalışacağım.En büyük engel kendimmişim onu fark ettim bunu belki de erken sayılabilecek 21 yaşında fark ettim bu yazım umarım daha erken yaşta bir kardeşimizin okumasına korkmaması gerektiğinin farkına vardırır gurur yapmayıp yeterince emek verince olmayacak şey yoktur yeter ki peşinden gidece cesaretimiz olsun.Okuyanlar için teşekkür ederim matematık konusunda her şekilde yardımcı olurum ulaşmanız yeterlidir

Sort:  

@venussq, I gave you an upvote on your first post! Please give me a follow and I will give you a follow in return!

Please also take a moment to read this post regarding bad behavior on Steemit.

Congratulations @venussq! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63900.40
ETH 3140.82
USDT 1.00
SBD 3.98