Gobaba'ya para yatırma resimli geniş anlatım...

in #cointurk6 years ago (edited)
Merhaba arkadaşlar, @kusadasi ekibinin yayınlamış olduğu 'Coinplugturk & Gobaba Projesi' kapsamında projeye katılarak Gobaba'ya üye olmuştum. Sonrasında Gobaba sitesini biraz inceledim ve eğitim amaçlı bu postu hazırlamaya karar verdim. Dar bir zaman diliminde gerekli hazırlıkları yaparak Gobaba hesabıma (10 TL.) gibi bir miktar transfer ederek sırasıyla resimleri kaydettim. Bu resimleri kullanarak Gobaba sitesine nasıl para yatırılabileceğini dilim döndükçe sizlere anlatmak istiyorum. Değerli zamanınızı ayırarak yazımı okuduğunuz için şimdiden teşekkür ediyorum.


Resim Kaynağı

Gobaba'ya para transferi nasıl yapılır ?


Önce Gobaba sitesinde açmış olduğumuz hesaba giriyoruz.

VALLET.png

Ana sayfadan cüzdanımıza (wallets) tıklıyoruz.

TR VALLET DEPOSİT.png

Sonrasında cüzdanımızın sol tarafında çubuk yardımı ile en alta gelerek TRY Wallet bölümünde resimde görüldüğü gibi Deposit yazan butona tıklıyoruz.

PAPARA.png

Deposit bölümünde resimde görüldüğü gibi yatıracağımız Türk lirasını yazarak alt kısımda bulunan papara methodunu seçerek devama tıklıyoruz. Sistem %1 pay almaktadır. Ayrıca anladığım kadarıyla 1000/18 vergi kesilmektedir. Yani 10 TL. para yollamak istediğimizde 118 Kuruş ekstra masrafımız oluyor.

HESAP OLUŞTUR.png

Site bizi papara sistemine yönlendiriyor. Üyeliği bulunmayanlar resimde gözüktüğü gibi hesap oluşturmak zorunda. Hesap oluştur butonuna tıklayarak hesabımızı oluşturmamız gerekmektedir.

HESAP OLUŞTUR 2.png

Burada istenen bilgileri girerek hesabımızı oluşturuyoruz.

CEP KAYDET.png

GSM numaramızı girerek kaydediyoruz.

ONAY.png

Cep telefonumuza gelen SMS kodunu yazarak onaylıyoruz.

ÖDEME YAP.png

Hesabımız onaylanıyor ve karşımıza resimde gözüken sayfa çıkıyor. Burada bakiyemiz olmadığı için papara sistemine para yollamamız gerekiyor. Yolladığımız para sisteme geçince ödeme yap butonuna tıklıyoruz.

PARA YATMIŞ.png

Ödeme butonuna tıkladıktan sonra hesabımızı kontrol ettiğimizde 10 TL. paramızın yatmış olduğunu görüyoruz. Artık istediğimiz gibi Gobaba sisteminde paramızı çevirebilir, kripto para alıp satabiliriz. Benim müsait olan Vakıfbank hesabım vardı. Hemen havale yaptım ve para papara sistemine geçti. Papara sisteminden de Gobaba sitesine göndererek işlemi kısa bir sürede tamamladım. Vakıfbank dışında diğer bankalardan da para gönderilebilmektedir.


Umarım yazım yeterince açıklayıcı olmuştur. Platformdaki kullanıcılara bir nebzede olsa faydalı bir yazı hazırladıysam ne mutlu bana.

Kalın sağlıcakla...


Buradan 'Gobaba'dan para çekme resimli geniş anlatım' yazıma ulaşabilirsiniz.

Sort:  

Rica ederim arkadaşlar fırsat bulursam bu seferde Gobaba'dan para çekme işlemini anlatmaya çalışacağım.

İyi günler dilerim, yazınız @try-market ve @kusadasi tarafından yürütülen küratör projesi için seçildi.

Proje ile ilgili ayrıntılı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

Cointurk Discord Kanalı

İyi günler, bilgilendirmeniz için teşekkür ederim.

çok iyi bir paylaşım olmuş adaşım restem yapıyorum herzaman lazım bu yazdıkların bir çok kişi bunu merak etmiştir bir boşluğu doldurdun teşekkürler ve tebrikler

tebrikler çok iyi bir paylaşım olmuş aradığım paylaşımdı

ihtiyaç olan bir yazı idi çok iyi bir paylaşım

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63822.89
ETH 3083.13
USDT 1.00
SBD 3.99