You are viewing a single comment's thread from:

RE: What are your dreams?

in #contest5 years ago

Po čem já toužím ? Je toho docela hodně , ale to nejzásadnější asi ze všeho je zdraví .No nějaké penízky by se taky hodily . Věnuji se meditacím . Ty mě pomáhají nejen po duchovní stránce ale taky po fyzické . Působí na mě jako antidepresiva a bolesti jsou po nich menší , snesitelnější. Mým snem je zlepšovat se v nich . Naučit se znát moje tělo a porozumět signálům , které mi vysílá. Hon za tituly a postavením je pro mě nepodstatný. Chtěla bych , aby člověk toužící po penězích a moci,neničil vše krásné kolem sebe. Pojďme prosím společně udělat zemi, kterou jsme dostali k užívání , krásným místem pro život náš a našich dětí.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64254.80
ETH 3145.34
USDT 1.00
SBD 3.88