cooggerup nedir ve discord kanalımız ?steemCreated with Sketch.

in #coogger6 years ago

Selamlaşma giriş

Merhaba arkadaşlar takip eden kişilerin bildiği üzerine @hakancelik hesabı üzerinden bir kaç proje yaptım telegram botu ve coogger üzerinde çalışan ikinci bir uygulama olan steemitapp'ı yaptım zaten steemit ile tanışmadan öncede coogger projesini yapıyordum, şimdi ise sırada yeni bir proje var oda cooggerup hadi onu tanıyalım ve asıl amacını öğrenelim.

cooggerup nedir ?

Aslında sadece basit bir upvote botu oluyor kendileri tabiki şuana kadar yapmakta olduğum telegram botu ve steemitapp'ın bütün özellikleri bu bot'da da mevcut hızlı bir şekilde o uygulamalar ile ne yapıyorsanız yine bununlada aynı işleri yapabileceksiniz ama bir fark var oda bu bot aynı zamanda upvote da yapıyor tabiki şuan için bu olay benim kontrolümde.Cooggerup botunda şuan için gönüllü 5 hesap bulunmakta umarım güzel içeriklere emek vererek hazırlanan içeriklere destek vermek amacı ile sizlerde 5 gönüllü arkadaşımız gibi bu olaya katılarak destek verebilir veya alabilirsiniz.

Discord kanalı

adres : Durma sende bu topluluğa katıl birlikten güc doğar
Discord kanalına katılarak gerekli bütün bilgileri alabilir ve cooggerup botunu kullanmaya başlayabilirsiniz !unutmayın upvote özelliği sadece benim kontrolümde bunun değişmesi için elimizdeki hesap sayısının artması gereliyor aynı zamanda paylaşılan içeriklerinde kalite kokması gerekiyor.
Yardım almak veya başka insanlara yardım etmek için benimle özelden iletişime geçebilirsiniz.

Not :

  • Beğendiğim paylaşımlara dil fark etmeksizin gereken yardım yapılacaktır.
  • Günlük yazı seçip o yazıya oy atılacak ve yorum ile discord kanalına davet edilecektir.

Eğer zamanla büyür kocaman olursak bu yazıda
bahsettiğim yazarlara para kazandırma olayını ilerde gerçekleştirebilirim ve bu sayede hepimiz daha büyük oluruz saygılarım ve sevgilerim ile.

Nasıl katkıda bulunabilirim

  • Discord kanalına katılabilirsin
  • Paylaşımlarımızı resteem yaparak başka insanların da haberdar olmasını sağlıyabilirsin.
  • Fikirlerini yorum yaparak belirtebilirsin.
  • Bana inanabilirsin.
  • Emek verilmiş veya güzel bulduğun içerikleri discord kanalından paylaşabilirsin bizde onlara destek veririz.
  • Güzel içerikler üretebilirsin.
  • Bahsettiğim 5 gönüllü arasına girebilir ve güzel insanları destekleyebilirsin -- bunun için özelden mesaj atman gerekiyor
  • Unutmadan Gönüllüler arasına girdiğinde tekrar çıkmak istersen hiç bir şey demeden istediğin an bana veya mod'lara söyleyerek seni çıkartabiliriz bu konuda sorun yaşamazsın amacımız güzel insanlara yardım'da bulunmak.

BİRLİKTEN GÜÇ DOĞAR

image

Sort:  

Gayet başarılı bir proje discord grubuna katıldım.

Sana güveniyor, inanıyorum hocam başarılarının devamını diliyorum :)

hi do you want to join our watsapp group ?

https://www.mannabase.com/?ref=efa053bae1
Mannabase Universal Basic Income for Life
https://getcryptotab.com/230974 Use Firefox to Mine Bitcoin
https://walletcoin.money/?a=jk 10 free coins daily free

Congratulations @coogger, you have decided to take the next big step with your first post! The Steem Network Team wishes you a great time among this awesome community.


Thumbs up for Steem Network´s strategy

The proven road to boost your personal success in this amazing Steem Network

Do you already know that awesome content will get great profits by following these simple steps, that have been worked out by experts?

discord grubuna katılamıyorum destek rica ediyorum

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 67135.09
ETH 3126.83
USDT 1.00
SBD 3.72