Arazoetako herri baten izenean, jende asko nire izenean faltsua da

in #court6 years ago

Nire aita Dhaka-ko nire osabaren etxean zegoen, poliziari eusten nion bitartean, esan zuen Apuek, aitak poliziari entzun ninduenean, erotu egin zen, oihuka, negarrez hasi zen nirekin, nirekin, nire semea niretzat Zergatik polizia geltokia? Nire semeari oraintxe bertan joango naiz, kartzelara joango naiz, zergatik joan behar dut nire semeari? Apu Dulawai, ezin izan zuen lagundu, gela batean mantendu zen, gelan sartu zen barra bat, atea ate batera erortzen utzi zuen, loaren injekzioarekin lo egin ondoren,
Hau esaten ari nintzela, negarrez ari zen, merkatuari ekin nion eta aitaren lehenbiziko aitorpena eman nion, aitaren aurrean inoiz ez nuen besarkatu.

qq.png

Aita txikia mutiko batekin joan zen, ez zitzaion aitari esan, bi hilabeteren buruan, ez zitzaion aitarengana hitzik esan, lehen egunean esan zuen, nire alabekin bat hil zen, gaurko hiru alaba, hiru hilabetetik hiru egunera ama batek esan zion aitari, Zein da neska, bizirik dago ala ez esan ezer?
Orduan, aitak oihu egin zuen, telefonoz deitu ondoren? Ez al dira nire semeak? Zer egiten duzu munduko kalitatearekin? Ulertzen ez dut nire mundua? Ez zuten aita bat aldiz albiste hartu !!!
I ondoko gelan entzun gauean 11 pm bizikleta 30 kilo ahal ahizpak ekarri ghumocchila berean, chotaku gauean hankak, malkoak, esnatu aita, aita jaiki eta niri begiratu voz handiz, Slap batekin masailean, eta esan, "Hau haichisa gauez, gauzak zatekeen

qq2.png

Bat-batean mina zoriontasuna zen, aitak oihu egin zuen, nire bizitzako lehen egunean bakea lortu nuen amaren aitaren jatea.

Eid dator bada, erosi Eid Merkatua arrebak, anaia, Bhagirn Bhagini eta erosi bere burua, esan, Dhu, gure Eid, irribarre bat eman.
Irribarre beti nire begietan geratzen da, nire aitak ez du kapela erosteko denbora lortu, baina ez du erosketa denbora izan, baina aitarengatik, lehen kapela erosi nuen, hip bat eman nuen aita eman ondoren ...
Irribarre hori nire bizitzako zerua da niretzat.
Aitaren maitasunaren kasu gehiago daude, agian gogaitu egingo da eta saihestu egin dut.

Hala eta guztiz ere, nire aita ile grisa kakalardoa lortzen ari da poliki-poliki, oraindik ere badago oraindik, oso haserre dago, baina ez naiz hor, baina orain niretzat gozatu nahi dut, saiatu haserretu egin eta saiatu gogoan gorde. Egunkariaren orrialdea ez dago jada, hura erretzean, baina egunkaria suntsitu dut, aitarengandik haserrea ezabatu dut.

Sort:  

You got a 4.82% upvote from @postpromoter courtesy of @sparl1!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60625.76
ETH 2898.84
USDT 1.00
SBD 3.62