合肥宾利凡凡steemCreated with Sketch.

in #crystal2 years ago (edited)

https://space.bilibili.com/1926533256/search/dynamic?keyword=合肥宾利凡凡
【合肥宾利,第十二弹】工装凡凡逐渐御姐风!一身深灰色职业套装,米色高跟的点缀别有一番魅力!!
https://www.bilibili.com/video/BV1dh4y1h7Rn/?spm_id_from=333.999.0.0
【合肥宾利,第二十一弹】灰色工装的凡凡搭配米色高跟很有魅力!!!许久不见凡凡成熟韵味增添了不少呢!
https://www.bilibili.com/video/BV1ih4y1K7Ba/?spm_id_from=333.999.0.0
關於jpex 呢一間龐氏騙局加密貨幣交易所 我唔講其他 擺到明 可以證明佢係一個徹頭徹尾嘅龐氏騙局嘅證據 我唔講其他嘢 我淨係講一樣嘢啫就係 呢一間嘢係由 香港幣圈第一臭男人 幣少爺關梓傑去代言淨係見到佢揾咗香港幣圈第一臭男人幣少爺關子傑做佢嘅全球代言人呢一樣嘢嘅話 就已經唔撚用得啦
明明市面上有咁多正經嘅加密貨幣交易所例如幣安 coinbase你哋唔撚用 係都要用 香港著名老千 幣少爺關梓傑推薦嘅jpex 你哋最後畀人呃撚曬啲錢成件事 根本就係 自己作死 找死 攞嚟賤 自作孽不可活
有人認為 經濟日報總編輯 石鏡泉 喺721元朗白衣人 恐襲事件當中終於露咗底 終於露出咗佢嘅狐狸尾巴 對於 呢一啲人 有咁嘅看法 我想講嘅係 石鏡泉 呢一條友 一早就露咗底 由佢抵毀bitcoin 話 雖然 bitcoin 係有限供應 但係因為 其他加密貨幣 係無限供應 其他加密貨幣 可以不停推陳出新 所以bitcoin 就唔值錢 冇咁嘅價值 我想講 當我一睇到你 幫中國共產黨詆毀bitcoin嘅時候 同中國共產黨 嗰一啲 黨 媒 例如文匯報 同聲同氣 去底位bitcoin 嘅時候 同中國共產黨 嗰一啲黨 媒 詆毀 bitcoin 時候嘅 語調用詞幾乎一模一樣嘅時候 我就已經 睇穿你石鏡泉係乜料 當然 石鏡泉喺 721元朗白衣人恐襲事件 嗰一鑊 名聲敗 露 搞到自己聲名狼藉 中國共產黨一早就當呢一條友係condom咁樣 棄如敝屣 重新捧過另一條友出嚟 幫佢哋講嘢 將佢哋嘅 資源 重新 扶植過另一台宣傳機器 幫佢哋講嘢 甚至依家 唔好似之前咁樣 玩石鏡泉嗰一套 就係喺度玩暗嘅 表面上就喺度扮中立 實際上 就係 一間紅 媒 一間黨 媒 喺度幫阿爺講嘢 喺度幫阿爺出聲 依家 中國共產黨已經技窮 直情懶得玩呢一套 費事玩呢一套 決定唔玩呢一套 直接 捧一個 擺到明就紅到 唔紅 嘅紅 媒 巴士的報 盧永雄 出嚟 去取代之前石鏡泉嘅地位 去取代石鏡泉 喺香港生扮演嘅角色 石鏡泉 呢一條友已經一早變咗condom 對於 中國共產黨嚟講已經再冇任何利用價值 抵你死啦石鏡泉 鬼叫你當初 詆毀bitcoin呀 不過你唔好諗住你畀中國共產黨拋棄 畀中國共產黨冷落掉埋一二邊 我就會 放過你 唔同你 計較 我就會 消咗道氣 下咗度火 因為 bitcoin嗰一單嘢 我仲未 有機會 親自打你一鑊咁 我仲未 有機會鶳你
等我將你啲手手腳腳全部打斷曬 再將你 喉嚨裏邊 把死人聲帶切埋出嚟 我或者會考慮下放過你 唔攞你條命
香港獨立咗之後 區塊鏈帝國建國成功咗之後 我唔會將廣東話 是為香港 共和國 又或者區塊鏈帝國 嘅官方語言 因為廣東話代表唔到香港人 佢淨係代表到廣東人 係一個包含香港人在內更加大嘅整體 所以 廣東話更加似係一種 中國大陸嘅官 話 同普通話睇齊 同屬 中國大陸 歷史最悠久嘅官方 語言 最能夠代表到 香港人嘅 唔係廣東話 而係鴨脷洲話 鴨脷洲話 先至係最地道嘅 香港人用嚟溝通嘅 日常語言 就好似 依家有好多香港嘅細路 淨係識講鴨脷洲話 唔識講廣東話一樣 佢哋幾乎一出世 未學行先學走之前 就已經 識得講 鴨脷洲話 識得用鴨脷洲話 去叫聲爸爸媽媽 但係 叫佢哋 用廣東話 佢叫聲爸爸媽媽嘅話 做簡直難過登天 通常呢一啲細路 要學過先識 最少起碼都要等到佢 讀曬成個 幼兒園幼稚園 放暑假就嚟讀小學一年級嘅嗰一陣時 先識得用 流利嘅廣東話佢要 聲爸爸媽媽 就好似好多武漢人淨係識講武漢話而唔識得個講普通話一樣 廣東話係廣東省嘅官 話 但係唔係香港嘅官 話 更加唔係香港嘅地道語言 雖然其實 鴨脷洲華都係由廣東話變出嚟嘅 本質上就好似中國大陸各地嘅方 言 其實都係 又普通話同埋粵語變出嚟嘅 個別字嘅發音 之所以會有唔同 會出現天差地別嘅情況 完全係因為各地 氣候 環境 導致 喺每一個地方生長嘅人 嘅聲帶 喺成長嘅時候 出現咗唔同嘅變化 厚薄 形狀有差異 而導致 出現獨特嘅口音所導致嘅 鴨脷洲 話在一個最好嘅例子
因為香港天氣潮濕 而偏偏 鴨脷洲 在全香港最潮濕嘅地方 一年四季365日 鴨脷洲嘅濕度 都長期維持喺90 percent 以上 當中 喺春天嘅時候 一年大概 有三個月 就係大約 喺春天嘅時候 橫跨整個春天 春季 鴨脷洲嘅濕度 都會 嘉芙喺99至到一百個percent之間 咁樣嘅氣候 環境 長期咁高嘅濕度 鴨脷洲人嘅聲帶 點可能 唔 發展出獨特 嘅結構 點可能 同 廣東省其他地方嘅人 聲帶 一模一樣 能夠唔帶口音咁樣 發出最純正嘅廣東話 成件事根本就冇可能 成件事根本就係天方夜譚 要喺 香港 尤其是係 鴨脷洲 呢一個咁潮濕嘅地方 發展出 同 大部分廣東人 生理構造一模一樣嘅聲帶 根本就係癡人說夢 香港仔 嘅天氣有幾潮濕 相信 住過嘅人一定知 而偏偏鴨脷洲就係為處於香港仔 地帶 香港仔區域 嘅正中央
所以我見到ben sir成日喺度推廣廣東話 我你老母啦 唔好諗住 喺中文大學嘅新亞書院 教過兩堂書 就以為自己真係好有料 真係好了解廣東話 你連香港嘅 地道語言係啲乜嘢都未搞清楚嘅時候 就喺度學人推廣廣東話 你連推廣嘅嘢都錯撚曬 學人講本土 你問下你自己 真係 識本土呢兩個字先算啦 廣東話絕對唔係香港嘅地道特產 鴨脷洲話先係 你要推廣 嘅 你應該推廣嘅 唔係廣東話 而係鴨脷洲話 當然如果有錢嘅話 我仲會 做一部 鴨脷洲 話嘅電子辭典 同埋實體辭典 然後 好似 英文 字典 搵一個 英語發音 最標準 最地道 最有英國口音 最有英國韻味嘅 牛津 全句靚聲王 為呢一部字典配音 讀曬 裏邊 所有嘅生字同埋 造句 例子 phrases 咁樣 搵一個 全香港 講鴨脷洲話 講得最標準發音最正確 最有鴨脷洲特色 韻味 鼻音口音 嘅 中文大學新亞書院全句靚聲王 去為呢一部電子辭典配音 而呢一個人 為呢一部電子辭典配音嘅最佳人選 非梁頌恆莫屬 佢係全香港 講鴨脷洲話講得最好最流暢最流利最標準 最有taste 嘅人 佢講鴨脷洲話嘅流利程度 直頭可以挑戰 用鴨脷洲話 去rap 一分鐘之內平均每一秒吐字最多 嘅世界紀錄
好多人會將 一個女人是否能夠釣到金龜 嫁到畀一個好老公 視作 一個女人是否能夠上岸 一個女人上唔上到案 嫁得好唔好嘅重要訊號 好多人亦都會將 一間中國大陸 人 所創辦嘅公司 是否能夠 成功去到美國 呢一個安全島 融資集資 上市 上咗美國呢一個安全島 視作 呢一間中國大陸 嘅公司 上唔上到岸 上唔 上到美國呢一個安全島嘅重要訊號 講咗咁多嘢 我想講嘅係 我會將 一堆資料 是否能夠 全部 都一一成功upload曬上區塊鏈 視作 呢一堆資料 究竟上唔上到岸 可唔可以被永久保存 永遠都冇辦法被人delete到 又或者有系統地篡改嘅重要訊號
好多 聽咗我講 jpex詐騙嘅人 最終收咗手 冇去 戇居居咁樣 走去jpex度 玩iaia 環形套利 嘅人 話係我救咗佢 令到佢 將來唔需要蒙受金錢上 甚至係精神上嘅損失 我想講 唔係我救咗你 我自問冇呢一個能力 亦都冇呢一個條件 呢一個心 呢一個資源 去救到你 與其話 係我救咗你 不如話係你哋自己嘅好奇心 你哋自己 鍾意北段球證 對任何事情充滿懷疑 睇到好多 新聞 嘅時候成日都會fact check嘅習慣 救咗你 我冇咁偉大 亦都 冇呢一個時間 唔得閒走去救你哋 所以 如果你哋係因為聽咗我呢一番說話熱最終唔去玩jpex嘅話 你哋唔使多謝我 你要多謝嘅係你哋自己 如果你哋真係想多謝我嘅話 其實我要求都好微博就係如果 將來有機會鶳幣少爺關梓傑嘅話 我甚至唔需要 麻煩 你哋走去幫我手 一齊去鶳幣少爺 關梓傑 我淨係需要你哋 好似反送中運動嘅嗰一啲手足咁樣 同我開遮 幫我擋住記者啲鏡頭 等我可以盡情地打 盡情咁樣將幣少爺關楔傑 呢一個人渣 監生打死活活打死 直接將佢打死 做得啦 你哋做得到先好講 唔好淨係口裏邊得多謝 而冇 實際 行動去支持 呢一啲喺我youtube評論區咁樣講嘢嘅人 往往通常都係一啲口惠而實不至嘅人 呢一啲人喺身邊 無論係長中 定係短期都好 我都唔覺得 留呢一啲人喺身邊有用

Sort:  
Loading...
Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60793.50
ETH 2910.51
USDT 1.00
SBD 3.59