crystal liusteemCreated with Sketch.

in #crystallast year (edited)

18:57
You sent
喺一人一票民主選舉制度之下受益人只有係社會最底下嘅人社會嘅寄生蟲社會資源嘅霸佔者佔用這公屋住戶或呃社會嘅用綜援社會嘅寄生蟲
You sent
共產主義制度之所以會失敗係因為共產主義制度成立嘅前提係建基於假設社會上邊每一個人都係無私奉獻嘅,所以假如只要社會上邊存在左一個自私嘅人--僅僅係一個自私嘅人,就已經足以打破呢一個共產主義制度天平脆弱嘅平衡,令到成個制度成個機制冇辦法持續咁樣運作落去
You sent
相反我嘅香港共識選舉公式voting power等如︱√ ̄(shares you own\total shares a government issued)︱制度之所以會成功係因為我呢一套制度成立一前提係建基於假設社會上邊每一個人都係自私嘅,所以假如社會上邊存在着一個無私嘅人,唔單止唔會破壞呢一套制度嘅平衡,反而只會令到呢一套制度錦上添花,令到呢一套制度運行得更加暢順
You sent
我會將人性當中 無私嘅力量比喻為 化石能源\電磁力,我會將人生當中 自私嘅力量比喻為 原子能\強核力,一個淨係識得利用\能夠利用人性無私嘅特點進行社會建設 推動經濟發展進步嘅政權 etc.中國共產黨 叫做認屎認屁 裝假狗冇料扮四條我會稱之為認屎認屁政權,一個能夠同時利用人生當中呢同埋無私嘅力量,尤其是係自私嘅力量,進行社會建設\推動社會經濟發展進步嘅政權先叫做真本事 媽咪叫做有料到
You sent
喺香港共識選舉公式voting power等如︱√ ̄(shares you own\total shares a government issued)︱嘅 制度框架之下賄選係必須要被容許嘅 因為喺呢一套制度嘅框架之下窮人可以通過一起串謀將有錢佬 投死又或者通過一起串謀推動政府實行一些利民紓困嘅措施例如係推動社會嘅基礎建設例如係鐵路, 公路橋樑嘅交通建設 令到我們能夠 社會基礎建設間接實現咗實現 喺數學上完全公平嘅財富嘅第二次分配 我或者窮人直接向有錢佬出售自己手中嘅選票已獲得金錢回報發現不需要經過政府第三者 中間人嘅方式 自由市場自由運作市場機制運作之下 無形之間嘅方式直接已經進行咗財富嘅第二次分配
You sent
喺香港共識選舉公式嘅機制之下自私嘅人會為咗自身短期嘅利益向有錢人又或者向市場上嘅其他參與者向市場出售選票無私嘅人我透過鑽石手diamond hand嘅方式牢牢咁樣揸實自己嘅選票投票權甚至係不惜攞自己嘅身家錢出嚟喺市場上邊購買選票 去主宰擴大 區塊鏈帝國未來嘅運作
You sent
如果說我出片屌柒jpex 呢一間香港目前最大嘅 龐氏騙局加密貨幣交易所係我送俾香港幣圈最後嘅一份禮物嘅話,咁樣同股不同權嘅選舉制度 呢一份諾貝爾經濟學獎得獎作品香港共識選舉公式voting power等如︱√ ̄(shares you own\total shares a government issued)︱voting power等如︱√ ̄(shares you own\total shares a government issued)︱就係我送俾香港人最後嘅一份禮物 祝福你哋早日香港獨立成功
You sent
我喺經濟學嘅成就一早就已經超越咗 佛利民僅次於中本聰
You sent
我們香港共識選舉公式voting power等如︱√ ̄(shares you own\total shares a government issued)︱選舉制度就好似未來戰士五創世智能當中嘅t3000咁樣i am not man,not human,but more我哋唔係市場派我哋唔係 純粹嘅市場派唔係傳統嘅奧地利經濟學派亦都唔係馬克斯主義計劃經濟派簡單啲來講即係我講唔係市場派亦都唔係 政府派計劃經濟派我係市場政府一體化派香港共識選舉公式如果要更加直接從貼近咁樣去形容我係屬於乜嘢經濟學派我會形容我係芝加哥經濟學派又或者係後現代奧地利經濟學派用芝加哥經濟學派呢其中一個分支又或者係後現代奧地利經濟學派去形容我會更加貼 無論係奧地利經濟學派定係凱恩斯經濟學派定係馬克思和資本論共產主義係我眼中都唔係完全正確嘅都冇辦法好似我呢一套理論咁樣用一條公式就能夠解決曬世界上所有嘅經濟學問題
Kitty
Kitty Yeung
您明天攞餸,比D衫我洗,我可能返香港
You sent
rock哥而家淨係識得拍埋晒啲飲飲食食吃喝玩樂打機嘅hea鳩片,完全拍唔番完全拍唔番當年謝信知嗰一種大片嘅質感,味道同埋感覺出嚟,依家jpex呢一場龐氏騙局 喺香港玩到咁撚大都唔見你除咗條T back伸條J出嚟幫手大大力屌下, 自己走去叫雞撳鐘仔嘅時候一開門口先至發現行出嚟迎接自己嘅性工作者係一個偽娘 因為反差太大被嚇親,立即被佢搞到自己連鳩都縮埋咁款,好心你啦rock哥,搞到淨係得返我呢一個咁樣身型瘦削,身體瘦弱, 身體潺弱, 每一日要飲10支益力多先至能夠維持腸道健康令到自己嘅腸道有足夠嘅益生菌去勉強維持住 一般人正常 身體嘅新陳代謝速度唔係好夠力水嘅死毒撚出嚟幫手屌下, 不過好似我就算出盡全力去屌柒jpex都好,感覺到 好似唔係幾夠力水, 感覺進入之後就好快軟掉又或者進入冇耐幾秒之後就要立即掹返出嚟如果唔係就忍唔住 要射精,總之就係有一種好快就頂唔順要嗌救命嘅感覺,有一點力不從心嘅感覺,梗係啦,好似我呢一啲咁樣手無寸鐵,身體冇乜肌肉嘅死毒撚去屌人有乜撚嘢力量啊,係都好似rock哥你呢一啲咁樣 成身肌肉,體型健碩,行出街好似成部坦克車咁樣嘅猛男出嚟幫手屌吓jpex先夠力水啦
jpex可能喺香港開埠有史以來最大嘅龐氏騙局

Sort:  
Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61383.17
ETH 2915.78
USDT 1.00
SBD 3.61