crystal liu

in #crystallast year (edited)

幣少爺關梓傑你話我係毒撚,我認啊,但係呢一個世界上偏偏就係毒撚先至最了解加密貨幣嘅運作機制,先至最唔容易俾人呃,而且我做毒撚起碼係靠自己嘅實力去搵食,總好過你呢一種靠偷呃拐騙呃人錢嘅職業騙徒
張智霖你個冚家剷打靶仔,收咗錢埋沒良心嘅jpex代言人,有機會嘅話我一定會殺死咗你同埋你個仔,超前部署,用中國超前建築嘅中國式邏輯,係你犯罪之前預先隊冧咗你先,防止你個仔同其他女人發生關係,防止你個仔同其他女人配種雜交3p4p5p,防止你嘅劣質基因繼續污染地球
雖然我知道我嘅香港共識選舉公式voting power等如√ ̄shares you own係一定攞硬諾貝爾經濟學獎,因為我成功用一條公式解決曬困擾左人類幾百年來嘅經濟學問題,但係距離我嘅真正獲獎可能都需要係幾年之後嘅事
我喺經濟學上嘅成就一早就已經係不知不覺間超越咗佛利民僅次於中本聰
政府在經濟在自由市場當中充當嘅作用只不過等如香港共識選舉公式voting power等如√ ̄shares you own裏面嘅符號√ ̄
我記得美國其中一個最偉大嘅總統,華盛頓總統曾經講過,愛國主義係流氓嘅最後一塊遮羞布,咁樣同樣嘅道理,應用返喺加密貨幣圈子就係,
支持監管,覺得幣圈應該接受政府監管嘅態度取向,就係幣圈騙子嘅最後一塊遮羞布
好似吳明得教授渾水呢一班咁樣嘅經濟垃圾,一早就應該攞去人道毁滅
我夠膽大膽講一句呢一個世界上所有嘅經濟學家都係垃圾,除咗中本聰之外,尤其是而家喺大學任教教書嗰個一班人,如果大家可以喺世界範圍內搵到一位經濟學家中本聰除外比我更加懂經濟更加懂得經濟機器係如何運作嘅話嘅話我立即切個頭落嚟俾你當凳坐
所以點解我喺之前嘅講話裏邊曾經提及過當我一成功宣誓就任區塊鏈帝國嘅中央軍委主席嘅話我第一時間就會炒撚晒聯儲局呢一班友因為呢一班友喺我眼中全撚部都係冇料到全撚部都係唔撚識經濟㗎
渾水呢一條友早年喺度詆毁Bitcoin依家知道自己當時講嘅嘢柒撚咗就開始轉軚咁樣討好加密貨幣嘅投資者喺度妖言惑眾欺騙嗰一啲喺佢詆毁Bitcoin時期尚未進入幣圈嘅人
呢個世界上從來沒有從天而降嘅英雄
亦都只有好少挺身而出嘅凡人
更多係被社會逼瘋嘅黐線佬
我最鍾意鄭子誠嘅金句我真係撐唔到落去
呢一句說話瞬間令我FF聯想到
我同我老婆之間嘅床事
當我忍得好辛苦
俾人夾到就嚟忍唔住要射嘅時候
好似啲沽空機構俾人夾到就嚟要爆倉嘅時候
身體進入瀕射狀態瀕臨射出精子嘅狀態嘅時候
我都會跪地求饒用哀求嘅態度同埋語氣咁樣同老婆講
老婆我真係撐唔到落去啦我要射啦
jpex係幣少概念股唔撚爆煲就奇啦
JPC係幣少概念股
唔撚歸零先奇啦
然後老婆就會
用一種義正辭嚴嘅,高高在上嘅
SM女王嘅態度
有權威有威嚴嚴肅地說
冇我嘅批准就點都唔准射
對我進行非常嚴格嘅射精管理
雖然我忍得好辛苦
但係諗深一層
又覺得我老婆講嘅說話好有道理
兄弟都同我講
都企喺老婆嘅嗰一邊都認為我唔啱
都認為我過早就射出精子嘅行為唔撚啱
都認為我早洩嘅行為唔撚啱
佢哋都覺得
我連進入之後15秒一個以太幣區塊嘅時間到捱唔到
就射精嘅行為係我唔啱
連佢哋都企喺我老婆嘅嗰一邊連佢哋都唔幫我
佢哋仲掉轉槍頭
屌鳩番我轉頭
佢質疑我話係你射精之前你問你老婆攞咗permit未
喺香港舉辦任何超過30人以上嘅集會遊行都需要取得由香港警察批出嘅不反對通知書
先至可以成行
活動先至可以順利舉辦
就連紅遍全球嘅BTS防彈少年團開演唱會都要攞到Permission先至可以跳舞
都要攞到Permission to Dance
先至可以Permission to Dance
你射精之前攞咗Permission to eject未
你呢一個無名無份既沒有防彈少年團嘅知名度
亦都沒有香港一啲政治遊行團體同香港警察嘅打龍通大家圍威喂易辦事程度
兩班人之間對雙方嘅信任同埋默契
警察對活動主辦方掌控活動流程能力嘅信心
咁樣究竟你憑啲乜嘢未係得到你老婆Permission未係你得到你老婆批出不反對通知書嘅情況之下就可以喺你老婆個屄裏邊射精就可以中出你老婆
諗吓都覺得成件事好唔合理諗吓都知道係你唔啱啦吓話
成日插插下你老婆嘅時候都忍唔住要喺你個老婆個屄裏邊射精
陽具受到少少刺激就已經忍唔住要射精
作為男人嘅居然有早洩問題
你不如直接將你個英文名改做Joseph啦
究竟鍾培生係咪一個敗家仔二世祖
我嘅答案係我絕對認為佢係一個敗家仔二世祖
從佢喺jpex帳戶裏邊有七百多個比特幣嘅加密貨幣資產呢一件事情上邊嚟睇
佢絕對係一個不折不扣好食懶飛終日無所事事遊手好閑戇戇鳩鳩不學無術嘅敗家仔二世祖
佢夠膽擺咁多錢落去jpex呢一間房是騙局加密貨幣交易所裏邊
又或者換一句說話講佢喺jpex嘅帳戶裏邊顯示佢有咁多錢
證明呢一條友有幾撚戇鳩又或者換過角度睇假如係佢收咗jpex咁多錢然後幫jpex宣傳嘅話嗰700個比特幣嘅加密貨幣資產係作為佢幫jpex宣傳嘅
廣告費嘅話
亦都可以同時證明呢一條友個心地個心腸有幾撚壞
明明自己已經有大把嘅遺產身家
老竇一早已經剩落一大筆錢比佢哋後人去使用
但係都仍然選擇要透過詐騙嘅方式協助他人詐騙嘅方式去獲得更多財產
咁樣咁貪得無厭
而且係用一種以損害他人利益嘅方式去獲得財富咁樣鍾培生唔單只係協助他人詐騙干犯咗以非法手段取得財產罪咁簡單佢直頭係一個人渣亦都證明得到同事證明得到呢一個人嘅心腸究竟有幾撚壞
好似鍾培生呢一種咁樣嘅人形畜生社會垃圾社會噪音嘅製造者網絡頻寬嘅阻塞者垃圾內容嘅生產者真係唔撚死唔撚人道毁滅都冇撚用
其實香港而家呢一個社會真係好有問題
點解連鍾培生呢一啲咁樣嘅垃圾內容製造者垃圾YouTuber都有咁多人去訂閱佢個Channel都有咁多人去秀睇佢嘅影片
佢啲片既沒有娛樂性價值亦都沒有學術性價值
亦都沒有
性幻想價值
甚至心知我夠膽講一句其實佢呢一條廢物連新聞價值都沒有
如果唔係佢屋企有錢老竇留低落大富遺產身家俾佢慢慢揮霍嘅話令佢能夠以金錢換取新聞曝光度嘅話
以佢呢一條咁樣嘅廢柴嚟講根本係連新聞價值都沒有
根本冇人冇記者會show佢嘅所作所為
因為佢呢一條友既白癡低能戇鳩
拍出嚟嘅內容亦都一啲都唔好笑
我心諗如果真係要睇戇鳩仔嘅話係都睇劉馬車啦起碼人哋真係拍出嚟嘅影片內容質素高質過你好多亦都好笑過你好多算啦
比特幣嘅市值硬頂為110,000億美元
或者等如現在黃金嘅市值兩者以較高者為準如果不加入香港共識選舉公式以及實名驗證嘅比特幣
會很難
或者根本不可能可以達到全世界所有法幣市值嘅總和
即係大約1,000,000億美元嘅市值規模
只要比特幣一旦加入咗香港共識選舉共識嘅機制同埋實名驗證嘅機制
比特幣將來嘅市值不單止可以達到1,000,000億美元嘅市值規模更加可以達到全世界資產市值加埋嘅總和嘅規模
大約等如4,000,000億嘅市值規模
因為單是在美國
資產規模就已經高達1,000,000億美元
32萬億嘅美國國庫債券市場
再加上其他公司債企業債學生貸款債券私人債券
差不多係接近500,000億嘅美元嘅債券市場
再加上接近400,000億嘅美股市場
再加上接近300,000億嘅房地產投資市場
所以光是在美國資產規模就已經高達1,200,000億美元
考慮到美國佔全世界GDP嘅22%
將1,200,000億美元÷22%就係等於400萬億美元嘅全世界資產市值市場總和
記住比特幣嘅最終目的並不是要取代全世界嘅支付系統亦都不是要取代全世界嘅銀行亦都不是要取代全世界嘅黃金
亦都不是要取代全世界嘅法定貨幣
比特幣嘅最終目的係要革了全世界政府嘅命
其餘嘅目的都只不過係達成最終目的過程當中嘅里程碑而已

Sort:  

This is a one-time notice about a free service on steem.
There are communities that help support the little guy 😊, you might like ours, we join forces with lots of other small accounts to help each other grow!
Finally a good curation trail that helps its users achieve rapid growth, its fun on a bun! check it out. https://anentrypoint.github.io/school-of-minnows-landing/

A note on other bots warnings:

It's come to our attention that some of the people on this network (keys-defender run guityparties, and bots run by pfunk) have been attacking our advertorial notices by calling it a scam/fraud.

We have contacted the owners of those systems, we've shared our complete source code and processes, and explained that we've been running for longer that they have, and have been trusted by large subsets of users troughout, expressed all of our processes, which are simple, free, opensource and legitimate, and beneficial the blockchain and its users.

After doing lots of research and speaking to many other developers on this network, it's become clear that they use these false policing services to demote other projects in order to promote their own paid upvote scams and vote-abuse systems where they demote anything thats not designed to upvote their friends.
We respect their right to communicate what they want to, even if its false,however our project is highly respected, as well as open source, its already been audited by many users and its easy to confirm that there is no risk in using it.
Both our enrollment system and upvote bot is open source and whitelisted by MalwareBytes, accepted by Github, and we've serviced thousands of users since 2017, our bot is free and will only ever vote on your behalf if your idle reaches 100%.
We respect our users freedom, enrollement as well as unenrollment from our system is done directly on the blockchain and you do not need our services to join/leave.

Bot source: https://github.com/AnEntrypoint/school-of-minnows

Landing page source: https://github.com/AnEntrypoint/school-of-minnows-landing

School of minnows is FREE OPEN SOURCE software, we run the bot on our own resources and maintain it for free, if you have any questions about the platform, the quickest way to make contact is directly contacting the lead developer on discord: moonshine#6211 if you want to add a friend directly, or on the entrypoint discord: https://discord.gg/NED33mNpms
We are always active and happy to answer any questions you may have.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 62414.94
ETH 3019.57
USDT 1.00
SBD 3.58