crystal liusteemCreated with Sketch.

in #crystal3 years ago (edited)



劉亦菲我好想我有一日都可以好似佔中運動嘅發起人佔中三子之一港大法律系教授戴耀廷可以喺金鐘夏慤道廣場攞住啲大聲公現在正式宣佈我現在正式宣佈佔領中環正式啟動佔領中環正式啟動咁樣可以喺金鐘夏慤道廣場攞住支咪去宣佈區塊鏈帝國獨立戰爭第三次世界大戰正式啟動
我喺有生之年一定會盡我嘅能力盡量盡可能咁樣可以殺得一個就一個咁樣殺死曬呢一個世界上所有反對資本主義嘅人所有反對我嘅香港公式選舉公式嘅人所有反對我區塊鏈帝國獨立建國嘅人我一定要呢一啲人付出沉痛嘅代價等佢感受一下我呢幾年為咗區塊鏈建國為咗推廣香港公式選舉公式過程當中所遭受到嘅痛苦喺所有嘢未能夠全部upload曬上區塊鏈之前喺一日我啲嘢未全部upload曬上區塊鏈之前遇到任何不公義嘅事情遇到有任何人去講戇鳩嘢嘅時候被迫去忍氣吞聲詐傻仔扮懵呢一種生活我已經過咗幾年為咗革命為咗區塊鏈帝國嘅將來我可以忍但係我必須要令到我喺呢幾年嚟所遭受嘅痛苦係值得嘅變得物超所值如果我要令到我喺呢幾年嚟所遭受嘅痛苦係值得嘅變得物超所值嘅話將來區塊鏈帝國建國之後我就一定會殺撚死曬當初所有反對我唔聽我講嘢阻撚住我革命搞搞震冇幫襯不斷畀麻煩我唔明白我而家做嘅嘢有幾偉大喺度阻手阻腳要當中包括成日叫我做埋啲無謂嘢成日為咗我一兩蚊美金要我做埋啲無謂嘢回報極少嘅垃圾事情嘅母親佢係我母親一件事情對於我嚟講真係一場災難

Sort:  
Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 66256.11
ETH 3036.39
USDT 1.00
SBD 3.73