11 km to Sandanski, Bulgaria

in #cycling6 years ago

After climbing, there is also an asphalt downhill.
[(

)]

Sort:  

Не ги разбирам тези работи, но това не означава, че не те подкрепям.

Няма нищо за разбиране, Галя. Човек трябва поне малко да не го слуша главата, иначе ще умрем от скука! ;)

Най-готино е по нанадолнището.

Тръпката е да се качиш! Да надвиеш себе си! ;)

Ихаа, адреналинесто е :)

велосипедната алея имаше ли 50 метра :)

Де я видя тази велосипедна алея? :D Простотиите на стария кмет са това ;)

Зор има ли по нанагорнищата??

Опитай. В началото ми идеше да хвърля колелото в реката и да зарежа всичко. Но с постоянни тренировки става по леко. Сега вече ми доставя удоволствие самото катерене.

You just received a 24.60% upvote from @honestbot, courtesy of @djbooth!
WaveSmall.gif

клипчето е добро чак ми се прекара колело

Все едно аз бях на колелото,супер е

интересно

Дали те слуша или не слуша главата,сигурно си много упорит/инат/,поздравявам те!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65999.51
ETH 3019.75
USDT 1.00
SBD 3.71