Sort:  

O ile przyklaskuje każdej próbie uświadamiania ludziom, że DasCoin jest oszustwem, to według mnie w całej rozmowie brakowało trochę z Twojej strony rzetelnych argumentów, które mogły by dać tej osoby do myślenia i pomogły by jej wycofać się z obecnych poglądów.

Napisałeś, że DasCoin nie jest kryptowalutą. Zgadza się, ale nie napisałeś dlaczego, więc twój rozmówca nadal tego nie wie.

Ja zawsze lubie zapytać o kilka rzeczy:

  • kod źródłowy
  • blockchain
  • wsparcie giełd
  • wolny rynek

Scamy takie jak DasCoin czy OneCoin nie mają ani publicznego kodu źródłowego, ani uruchomionego blockchaina, nie posiadają wsparcia żadnych giełd, prócz "swoich"... a handel tym czymś w swobodny sposób najczęściej jest utrudniony, bowiem rynek taka ofiara musi tworzyć sama, poprzez nakłanianie innych do zakupu czegoś od niej.

Lubię się skupiać na kodzie źródłowym, bowiem jako informatyk nie jestem w stanie zaufać projektowi, który w żaden sposób nie jest uregulowany prawnie, chce ode mnie pieniędzy, a ja nie mam nawet możliwości sprawdzenia w kodzie źródłowym, co tak naprawdę się dzieję.

Każda kryptowaluta powinna być otwarto-źródłowa, tylko możliwość pełnego audytu kodu jest w stanie udowodnić, że jakiś projekt robi faktycznie to co twierdzi, że robi.

Niemniej jednak, plusy za postawę, współczuje natomiast takiego kolegi :(

Masakra.
Faktycznie wystarczy zapytać o budowę samej kryptowaluty: kto może kopać, czy każdy może sobie ściągnąc wallet, czy są dostępne źródła, jakikolwiek blok explorer.
Jeżeli nie ma jasnej informacji w tych tematach - wiadomo że ściema.

"Stoją za tym konkretne osoby" - wygrało! :D Jeśli w Krakowie będzie spotkanie prezentujące dascoina pójdę, ciekaw jestem co powiedzą :P

Jak byś coś wiedział to daj znać też bym w KRK się pośmiał :)

Myślę, że należałoby trochę mocniej "wniknąć" w ich struktury w tedy na pewno mielibyśmy na bieżąco informacje o spotkaniach. Ale jasne, jak coś będę wiedział dam znać ;)

lol nie wierze że dorosły człowiek może pisać takie głupoty, masakra współczuję wszystkim podobnym ile ludzi jeszcze nie ma pojęcia o tym i daje łapać na takie rzeczy, ehh aż mi szkoda robiło jak czytałem a z drugiej padłem ze śmiechu.

Szkoda, że ludzie tak łatwo się dają wrabiać

This is just perfect!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 61258.08
ETH 2873.80
USDT 1.00
SBD 3.56