BU TACİZCİ HAYVANA DİKKAT EDİN ÖNEMLİDİR ARKADALAR SADECE OKUYUN BİLGİNİZ OLSUN

in #desifre6 years ago (edited)

Yazı forumada atılacaktır forumla ilgili bir sorun değildir Fakat bilgilendirme amaçlıdır tüm forumun dikkatine(Coinskope)
Merhaba arkadaşlar steem hesabım olmasına rağmen fazla ilgilenmediğim
içim forumada kaydolmamıştım önemli bir olayı deşifre etmek için giriş yaptım çokta vakit ayırabilen biri değilim ızaten kendi mesleğimden dolayı
Yinede başta forum kurucusu arkadaşa ve diğer adminlere teşekkür etmek isterim bu yardımlaşma ortamını yarattıkları için

Konu aslında forumdan kaynaklanan bir sorun olmamakla birlikte sizi özellikle uyarmak ve buradan açıklama gereği duymamla ilgilidir sorun oldukça hassastır çünki kendiside steem hesabı olan eşim daha önce foruma üye olmuş ve buradan faydalandığını belirtmiştir bu internet işleriyle daha öncede gelir elde ettiği için bu sektöre benim gibi yabancı değildir

yaklaşık 4 gün önce eşimin steem hesabına karektersiz ezik bir mahlukat garip bir msj yazıyor ben tabi arada onada bakıyorum sonuçta orda bir sürü hesap açanda var iki hesabın multi olması sorun zaten teşkil etmiyor ama karımın vakti çok olduğu için o benden fazla uğraşıyor daha sonra bu tacizci sapık herif msja dvm ediyor hanım güzelcene cevap veriyor banada söyleyince steemle felan ilgilenme boşver moralini bozmaya değmez dedim
amacı fransızxa arapça az da ingilizce bildiği için çeviri yapmak ordan kazanmak sonra msjlarına baktım herif baya ileri gitmeye başlamış bir postuna (afrinle ilgili )sert bir msj gönderdim askerin kanı üzerinden para kazanılmaz diyerek aslında postun dakı videoyu izlemedim bile sırf kızdığım için çunki herif resmen karımı taciz etmeye başlamış ha bu tür adamlar hadi bu işle ilgilenmesin face var wahtsapı var gmaili var twiti var ya arkadaş orda da bulurlar sonuçta herkesin karısının face de fotolarıyla hesapları var o steem hesabı da benim olsa dahi iki hesabımda olabilir bu yasakmı 10 tane açan vardır ama hanımım kendi ilgilendiği hesap olduğu için benim kafa attı uyardım şerefsiz herif devam etti hem bana hem hanımın hesabına msların hepsını aşağıda atıcam bu sanal ortamlarda gerçek hayatta yapamıyacaklarını yapmaya kalkan kompleksli ezik milletin karısına anasına kardeşıne sapıkca bulaşan şerefsizlerde var
Butun postları kaydedilttik hanıma psikiyatriden cuma günü rapor alıp dosyaya ekleyerek avukat yönlendirmesiyle direk savcılığa teslim edicez taciz ve tehdit mslarda arka arkaya tehditlerde var
yerini bulmak bi süre alacaktır ama adli sürec başlayacak
İsteğim şudur şayet bu anormal adam buradaysa ki öyledir siz aslında yerini adminler olarak emniyetten bile önce tespit edebilirsiniz adminlerden biri isterse tel no mu da hatta adres ve görev yerimi de iletebilirim asıl amacım
böyle hayvanlara karşı yakınlarınızı kontrol edin dediğim gibi bu para kazanılan platform olmazda face olur twit olur wathsap olur toplumda böyle insanların ölmüş analarına küfür edip kızlarına eşlerine sapıklık yapan tacizci lağam fareleri var saklandığı yerden bel altı vurmaya çalışan tohumu bozuk bu şerefsiz işlediği suçun nereye gideceğinide bilmiyo bu kadar kafası basmayan beyinsiz bir yaratık eziksin sen bu kadar karısı tacize uğrayan bir adam herşeyi göze alır sana yerimide söyledim gel dedim yaz bak iste tam adresi vereyim sana gerçi değmezsin sen be arkadaş on para etmez bi adamsın değmez sana
Durum bundan ibaret arkadaşlar gerçi uzun sürmez onlada karşı karşıya gelmem inşallah ama sizi bilgilendirmek istedim tespit edebilirseniz bu hayvanı karaR SİZİN sağlıcakla kalın
Bu sanırım sadece samanla beslenen hayvan beni fetöcülükle suçluyo fetöcü olan adamda bu kimlik ne gezer sen pek ciddiye almadın heralde çok ta toy genç zannettin beni galiba öyle dedin ya demi bak bu da benim yaşım ha bunların önemi yok tabi ama ben yalan söylemem ne söylüyorsamda yaparım sen de devam et böyle sonuna kadar gidicem artık ezik herif Dpsya savcılığa ulaşır ulaşmaz bu kayıtlı post youtube dahi bütün sosyal platformlarda yayınlanacak ve basına bir tanıdık aracılığıyla gönderilecek tarafımdan seni ünlü yapıcam o kadar ünlü olacaksın ki gören yüzüne tükürmedem geçmicek anladın mı beyinsiz tacizci hayvan....



KAMU SPOTU BU

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62737.73
ETH 2925.66
USDT 1.00
SBD 3.50