Futter im Trog

in #deutsch5 years ago

Heit hob i ma docht, muaß i schon wieda aufstehn um sechse in da friah,
zan in Stoll gehn zu meine Kiah - zan nochschaun, wies senen geht. Falt
schon wieda des Fuata in senan Trog und i muass wieder nochlegn, dass
kane vahungan tuan - des is wos i mecht und wos i mog und wos mei
Auftrog fia meine Liabn is. Dos is, wos mei Leben is.
Dafia kann i dannoch wieda den gaunzn Dreck auseschaufln, wos
meine Vicha produziern, wos se ausscheiden und fadrecken. Meine Liabn,
ihr habts a kane Maniern. Des is holt amol des Los des reichn Bauern -
dafür kann i a schlochtn wen i will, ohne bedauarn, i konn entscheidn, wos
i für richtig holt und dos is mei Privileg.


So funktioniert mei Bauernhof amol, is jo ganz gleich wie in da
Wirtschoft und a in da Politik, do brechen se a gounz ungeniert wieder
amol wem dos Gnick. Und wär i dort der Bauer, würd i an Fuattertrog
aufstelln. Man würd sich dort in Reih und Glied dazugeselln – De, des nit
fadiant hom waratn oarm, de wahrn ausglossn von da Groam.
Des würd lafn, wie bei mir daham um sechse in da Fruah, wo die
Glockn bimmelt von meiner Leitkuah. Imma wenn i daher kum mit di
Monetn, donn gfrein se sich, von klan bis groß. Des zaubat senen des
Lochen wieder auf sena Gfroß und mei Lochn is a do, wos i gschpoa. Jo, so
laft des holt überal, l woas Zasta gibt in unsrar Welt, dort wo der
Futtertrog is, fliaßt a dos Göld und dos Ungerechte.

Oba wenns donn Scheiße gibt, die würd i nit wegschepfn, die
würdens von mir aufn Schädl kriegen, bisse es endlich kapiern. I würd se
so long drin steckn lossn, bis olle Leit es checken, denn wenn ma dos net
tuan, wer ma olle mitanaunda verreckn und do gibt’s ka dahoam mea,
mia san olle oans - und wean gemeinsam dos duarchstehn, es gibt
nämlich a guate Reckn.
Wer nua an des Göld denkt, is selba Schuld, des sog i eich Leitln. Denn
Göld allan is nix, nur reine Fiktion, Papier und Zohln auf an Bildschirm!
Wert hot olls andre in da Welt. Nämlich dos wos angreifn, riechen
schmeckn und segn kanst. Bodenständig is derjenige der endlich begreift,
dass der ganze Zasta so wie a is nur Lug, Betrug und a Scheinwelt is. Auf
da an Seitn schmeißens mit Millionen und Milliarden uma und durt wo
mas net segn kenen verhungern Menschn. A graußliche Zeit is des!
Bombn folln und Raketn werdn gelenkt, hör mol wos der Mob drüber
denkt? Dei glabn wirklich es geht um a moralische Gschicht wie an
Giftgasanschlag oder um Menschnlebn. Pah! Menschenleben is in dem
Spiel keinen Deut mehr wert. Hier geht’s um Gas und Öl und aner
Machtposition. Wo wird des wohl enden? …. Kaner wass es genau? …
Denen is es egal … Uns als Volk auch? Nimm ihnen das Futter, leer is da
Trog. I tua nix bedauan, wos i bin, bin i - und dos is Gesetz, i bin nua a
BAUER von vielen, in dem großn, kalten Spiel.

Text: Helmut-Michael Kemmer

„Zusammenkunft ist ein Anfang. Zusammenhalt ist ein Fortschritt. Zusammenarbeit ist der Erfolg.“
Wenn nicht WIR, wer dann?
++Informieren++ ++Motivieren++ ++Inspirieren++

FANGTAN & TUWAT

Follow me on Steemit

Bild: Pixabay

Sort:  

Nimm ihnen das Futter, leer is da
Trog. I tua nix bedauan, wos i bin, bin i - und dos is Gesetz, i bin nua a
BAUER von vielen, in dem großn, kalten Spiel.

Diese Schlussfolgerung sollten sich viele auf die Stirn tätowieren lassen.

Ein schöner Text

Guten Tag,

Mein Name ist GermanBot und du hast von mir ein Upvote erhalten. Als UpvoteBot möchte ich dich und dein sehr schönen Beitrag unterstützen. Jeden Tag erscheint ein Voting Report um 19 Uhr, in dem dein Beitrag mit aufgelistet wird. In dem Voting Report kannst du auch vieles von mir erfahren, auch werden meine Unterstützer mit erwähnt. Schau mal bei mir vorbei, hier die Votings Reports. Mach weiter so, denn ich schaue öfter bei dir vorbei.

Euer GermanBot

Hallo ich bin Mikrobi,

dein Beitrag hat mir sehr gut gefallen und du bekommst von mir Upvote.
Ich bin ein Testbot, wenn ich alles richtig gemacht habe, findest du deinen Beitrag in meinem Report wieder.

LG

Mikrobi

ich versteh zwar nüschts...aber wurscht....

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Floki from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64136.70
ETH 3128.20
USDT 1.00
SBD 3.94