Kripto Paralara ve Hayata Ufak Bir Ara - Kendi Halimde

in #dlike4 years ago

Shared From Dlike

Sizin orada ne oldu? Hayatınızdaki gelişmeler ne durumda? Her şey yolunda mı? 

Yoğun bir hayatınız olduğunu biliyorum. Birçok konuda dertleriniz olduğuna eminim. Zaten dertsiz insan görmedim.

Kripto paraların fiyat hareketlerini bir kenara bırakalım. Bir şeyler yolunda veya değil. Yarına odaklanmak için şimdilik bir ara verelim. 

Birkaç şarkı ile kendimize gelelim. Kendi halinde dertleri, kendi halinde hayatları olan güzel insanlara bir şarkı ile güç verelim. 

Kendini tanımak, sürekli kendinden bahsetmek değildir. Kendi hayatımla ilgileniyorum, sal beni diyebilmektir. Pislikten beslenenlerden olmayacağım diyebilmektir. Düşmanlıktan, hinlikten çıkarları olanlarla ilgilenmiyorum. Dön ve bak kendi hayatına diyorum. Dön ve kendine bak. Kendine objektif olarak bakan hiçbir insan diğerleriyle ilgilenmez. Montaigne gibi bak kendine! Bir insanda bütün insanlığın sorunları vardır. Sen kendi sorunlarınla ilgilensen diyorum.. Diğerleri ile uğraşarak neden vakit kaybediyorsun. Etrafına pislik saçarak mutlu olamazsın. Diğerlerine kumpas kurarak huzuru bulamazsın. Başkalarının ayağını taşa takmaya çalışarak, başkalarını kötüleyerek kendi yüreğini ortaya saçarsın. Otur ve kendini düşün. Kendi sorunlarınla, kendi hayatınla ilgilen. Temiz ol, temiz düşün ve güzel yaşa! Asla olmadığın gibi davranma. Hatırla, ne güzel bir söz söylemiş Mevlana. 

Başkalarının mutluluğunu kıskanarak, başkalarının yoluna taş koyarak temiz düşüncelere ulaşamazsın. 

Otur ve düşün. Kendi ruhunu hisset ve rahatla. Bir kitap tavsiye edeyim sana. Denemeler'i okumaya ne dersin? 

Okuduktan sonra yeniden kendine bak. Dünyayı düşman belleme! Dost da belleme. (orası ayrı bir hikaye:) 

Kendi yolunda yürü ve ilerle. Diğerleri senin düşmanın değil. 

Birçok insan tanıdım. Herkesin dertleri ve devam ettirdiği hayatları var. Kendi değer yargıları ile yoluna devam ediyorlar. Keşke bunun farkında olsalar... Dünyayı kendi gibi yapmaya çalışmasalar ne güzel olur. 

Biri bir yolda koşuyor. Diğeri gelip ona çelme çakmak için çabalıyor. Sal işte, yürüsün adam. Bir yolda ilerleyen insanın kime ne zararı olur ki? Temiz insanları neden pisliğe çekmeye çalışıyorsunuz? Yeterince pislik var. Bir şeyler için çabalayan insanları destekle! Onu da yapamıyorsan pisliğini dökme. 
 

Herkes kendi yolunda ilerliyor. Kimse kimseye kin beslemese, kimse düşmanca duygular beslemese daha güzel bir dünya ortaya çıkabilir. 

İmkansız olduğunu biliyorum. Yine de söylemek istiyorum. Bir rahatlayın ve kendinize gelin. Kendi halinde yaşayanları salın. Bir şarkı ile kendimize gelelim. Mutlu günler güzel insanlar :)

  Source: 


Shared On DLIKE

Sort:  

Burada böyle yazılara rastlamak güzel👏

Yazının diğer kısmını ayrı degerlendirecegim fakat yazinin başlangıcı, giriş cümleleri gerçekten harika

Nil ipekin bu şarkısına bayılıyorum


Source
Yazıya geçecek olursak sonuna kadar haklı serzeniş fakat kime göre neye göre? Bana göre sonuna kadar haklı fakat hayatını adeta birilerine engel olmakla uğraşan birilerinin umutlarını kırmaya çalışan birilerinin başarılarını kıskanıp ona zarar vermek isteyen maalesef çok fazla insan var. Böyle tiplerle çok karşılaştım ve çeşitli sorunlarda yaşadım ama onları umursamadan yaşamayı öğrenebiliyor insan. Allah'a havale edip yasayabilmeli insan.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62971.67
ETH 3050.33
USDT 1.00
SBD 3.96