Sort:  

Moja kotka Gracja za za długo oglądała ze mną Carrionera, zaczęła go naśladować. Ona zazwyczaj naśladuje mojego starszego kota Rysia - Czyżby Carrioner też był kotem :D ? Takie rzeczy to tylko o 6:33...

Gracja Mee.jpg

Carrioner Mee.jpg

Albo kot za dużo Carrio ogląda ;)

Albo za często wzajemnie się oglądali :D

heheh czy czasem jak zygi nie jest w parcy to koteł zygiego odpala cario i ogląda xd

albo coś ci sugeruje hehe kappa

wejć w wytważanie narzędzia i stwóż łom :)

awww, jaka słodka kicia :33

jak by ktoś chciał przetestować to może wyszukać w chrome web store: "DLive chat reader"

No i brawo, potestuję chętnie. Jeżeli tylko bym mógł coś zasugerować zmieniłbym leciutko nazwę bo tak się niby ten mój identycznie nazywa. Na początku tylko czytał czat więc taką dałem mu nazwę. Nie to że mam coś przeciwko ale streamerzy między sobą będą się mylić co komu polecają.

spoko, jutro pomyślę nad zmianą nazwy, a w zasadzie dzisiaj,kurde już 1

no ja pirdole cario ci śmieciu nie grozi – przestępstwo groźby karalnej polega na grożeniu innej osobie popełnieniem przestępstwa na jej szkodę lub szkodę jej najbliższego.

Art. 190 KK anic takiego nie padło do ciebie śmieciu co by pod chodziło pod paragraf ale ty jesteś za tępy aby to zrozumieć

śmieciu to ja Krycha daj dla Carrionerka naszego kochanego hajs tak z 300 pln na transpotr itp i podaj adres to cię odwiedzi

Mówiłem! Szczęściarz z tego Henia vel śmiecik - prywatne audiencje nawet ma na wyciągnięcie ręki, tylko koszty podróży opłacić. You lucky bastard!

Wie ktoś może jak ustawić alerty o upvotach na streamie?

kolejny kanał podpierdala ci fimy cy to twój jakiś znajomy ? Carrioner -Stare filmy i ewentualnie shoty https://www.youtube.com/channel/UCwZBKDGB0JiSLdS9Zeyi69A/videos

Wie ktoś może jak ustawić alerty o upvotach na streamie?

bo tu wszystko o pieniazki chodzi chyba zaczne sprzedawac crack brudny dobry pierdolony

Żeby nie było fota realna, zrobiona parę dni temu, jak akurat oglądałem :D

No moja Gracja lubi naśladować mojego starszego kota, ale widzę, że nie tylko to naśladuje, musiała uznać, że też jesteś kotem :)

mam pytanie, ktoś się orientuje? czy mógłbym użyć logo Dlive z nałożoną ikoną głośnika do mojego dodatku do przeglądarki,nie było by ewentualnie żadnych problemów?bo w help center nic o tym nie znalazłem.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65399.87
ETH 2939.29
USDT 1.00
SBD 3.66