Simple offchain chat reader v0.1

in #dlive6 years ago

I present my first browser add-on in version 0.1, a simple chat reader for Dlive.

the basic function is chat reading
I am using the artyom.js library.
There are problems, sometimes new messages are not detected, especially on rafonix stream.
creen_2.PNG

the second function is to hide users.
Click the right mouse button on the username and click "hide this user".
new messages from these users should no longer be displayed. If the message is not detected, then the add-on will not hide the message.
hide_user.PNG

if you open a new tab with dlive or move to another sub-page dlive, the chat reader will be turned off.

if you do not have to read an offchain chat, choose https://zygmunt.pro/apps/ by @zygibo, which has been proven on many streams

upVotes are not read, check:
https://steemitlabs.com by @statyw or
https://zygmunt.pro/apps/ by @zygibo

I invite you to test this add-on.
https://chrome.google.com/webstore/detail/dlive-chat-reader/lomnchojmihameigemikkniddiojakbm?utm_source=chrome-ntp-icon

Sort:  

Nie chcę marudzić ale coś mi to nie działa :(

Zainstalowałem, zrestartowałęm Chrome, cały czas ikonka jest na szaro i nie mogę uruchomić okienka z chociażby wyborem języka.

Czy to łapie tylko czat jak mam odpalony tryb streamowania, czy też jak oglądam czyjś stream powinno łapać czat?

Schowek01.jpg

ikonka powinna być aktywna na każdej podstronie Dlive, a readera powinno dać się włączyć tylko na podstronach gdzie znjaduje się czat.jeżeli zwykłe odświeżenie strony nie pomaga, to byłbym wdzięczny za screeny z konsoli(ale skrypyu działającego w tle), czyli wchodzisz w chrome://extensions/ i wybierasz "strona w tle"
addons1.PNG

Nie ma żadnego marudzenia, zgłaszanie takich rzeczy jest mile widziane, u mnie na moich komputerach działało, ale nie jestem wstanie sam przetestować wszystkich możliwości.

ikonka powinna być aktywna na każdej podstronie Dlive, a readera powinno dać się włączyć tylko na podstronach gdzie znjaduje się czat.jeżeli zwykłe odświeżenie strony nie pomaga, to byłbym wdzięczny za screeny z konsoli(ale skrypyu działającego w tle), czyli wchodzisz w chrome://extensions/ i wybierasz "strona w tle"
addons1.PNG

Nie ma żadnego marudzenia, zgłaszanie takich rzeczy jest mile widziane, u mnie na moich komputerach działało, ale nie jestem wstanie sam przetestować wszystkich możliwości.

No niestety nie chce mi działać, nie aktywuje się jak widzi czat, błąd wyskakuje w konsoli:

Schowek01.jpg

ZOOM:

Schowek01w.jpg

powinno działać, nawet z tym błędem, spróbuj może przeładować dodatek, i odświeżyć stronę,jak to nie pomaga, to spróbuj go zaktualizować, i znowu przeładować i odświeżyć strone, mimo że powinno działać od razu po instalacji, jak nie zadziała to niewiem o co może chodzić, niechce cię zmuszać do instalacji przeglądarek, ale możesz sprawdzić w czystym chrome np. portable chrome z portable apps.

jeszcze co do tego błędu,dotyczy opcji w menu kontekstowym(menu po klknięciu prawym przyciskiem myszy) jest dużo później w kodzie, pierwsze linie odpowiadają właśnie za podświetlenie ikonki i dostęp do menu popup.

czy mogło by się to kłócić z innym dodatkiem? to byłoby dziwne zwłaszcza że kod
mim zdaniem niema się z czym kłucić, ale wole się upewnić.
możesz podać nazwy tych dwóch dodatków co widać na pierwszym screenshocie?

Wyłączyłem wszystkie dodatki, odinstalowałem Twój dodatek, zainstalowałem znów. Niestety nawet po kilku odświeżeniach strony dalej szara ikonka i nie mogę się dostać do Krychy mimo że patrzę na czyjś stream i ładnie czat działa :(

Jutro w pracy spróbuję na innym kompie, choć pewnie to nie to, bo jestem świeżo po formacie.

na co dzień nie korzystam z chrome tylko z opery i nie jestem zalogowany na Dlive w chrome. okazuje się że to nie działa kiedy jestem zalogowany.przeglądarki cały czas mnie zaskakują, w kolejnej wersji zamierzam trochę zmienić koncept i sterowanie chat readerem przenieść z menu popup na wysuwane menu wklejone w strone.
a na razie chyba ustawie status na niepubliczny, dostępny dla ludzi z odpowiednim linkiem

teraz zaktualizuj, powinno już działać

wtf, czemu to się dwa razy wstawiło?

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66167.71
ETH 3014.78
USDT 1.00
SBD 3.73