Sort:  

This user is on the @buildawhale blacklist for one or more of the following reasons:

  • Spam
  • Plagiarism
  • Scam or Fraud

drugi raz przypominam o tagu nsfw

Pewnie jakiś rozwydrzony dzieciak, czy on ciągle ten sam utwór wrzuca? Kliknąłem dwa razy i te same bluzgi laeciały

Z tego co się orientujesz ??? Duplikat ????? Jak byś chociaż kanał zobaczył,więcej niż jeden kawałek, komentarze czy cokolwiek tam to mógł byś coś powiedzieć a oceniacie kogoś od tak sobie za przekleństwo po jakimś jednym kawałku odrazu minusami ???? Nie widać że jestem nowy I nie ogarniam tu nic jeszcze ????? Dowody ja wam mam dawać jak twój reaserch to jeden kawałek ????? Na 80 filmach od X lat na kanale Youtube pisze AKA djprzechuj takie ciężkie do skumania ????? Nie moje filmy ??? Teledyski też nie moje może i krasnoludki na nich są???? Jak mi kanał banowali 10 lat temu za takie coś co robicie tu teraz to wy dopiero po kompy do komunii szliscie... super portal i super społeczność bez kitu że od tak byle kto ma kaprys i zniszczy komuś reputację przez jakiś tag bo nowego trzeba zdeptac za niewiedzę. Klasa panowie klasa dzięki wielkie za fachową pomoc i zajebisty poczatek

Pisałem 100 razy że jestem nowy a wy zamiast napisać normalnie o co chodzi odrazu zminusowaliscie mnie pierwsi. Już taguje!!! a wy po 60 reputacji a jedno zdanie dłuższe wystarczyło napisac ale po co lepiej się mądrzyć

Flaga była 1% (+ jedna setka za chamstwo), gdybym chciał użyć 100% tak jak Ty na moich postach, to twoje konto by było już dawno na minusie. Jeżeli zauważę że zwracasz się do ludzi bez szacunku, w chamski sposób to będą następne. Nie jesteś nowy. Sprawdz kiedy założyłeś swoje konto.

Jestem nowy konto założyłem i nie robiłem tu nic widać po postach. Powoli wrzucam swoje stare video żeby sobie wisiały też tutaj i dostaje za nic minusy od obcych ludzi...Ja się nie znam tu na tych procentach i jeszcze nie wiem jak to wszystko działa a nikt nic nie wytłumaczy tylko minusy.... No to daje też minusy to wszyscy zdziwieni i zniszczony kanał w 5 min... czyli co tak się.mamy teraz minusowac tutaj na tym to polega ????? Też mam sobie uzbroić konto i z kolegami wam reputację zniszczyć??? Myślałem że inaczej ta społeczność tu wygląda... Zapytaj tamtego gościa za co dostał komentarz zresztą pisało... No ale on mi może zniszczyć reputację bo ma więcej ja już nie mogę nic bo zaraz strażnicy moralności na zekomo wolnej platformie.... brak słów

I wogole co to ma znaczyć kim ty jesteś że będziesz mi mówił że jak ty zobaczysz to będą następne. Do policji wstąp i tam idź porządek rób a nie na zekomo platformie bez cenzury suoer wolnosciowej. Taka cebula tylko w Polsce. Idę spac jak wstane i moje konto nie wróci do normy to zrobię wam dokładnie to samo cała kasę z challengera spakuje na Power na kilka kont i was zjada na minus. Dobranoc

W polskiej społeczności to i tak to łagodnie wygląda. Jakby tak naskoczyło na Ciebie @steemcleaners i wrzuciliby Ciebie do @mack-bot to już nigdy nic nie byłoby widoczne, nie ważne co byś napisał, każdy post komentarz z automatu byłby flagowany, aż w końcu miałbyś konto tak na minusie, że nawet nie miałbyś możliwości nic pisać. Nikt tu nikogo bez powodu nie zniechęca a Twoje groźby na pewno nic nie dadzą.

Ok ale mnie takie coś rozpierdala kumasz ???? Przez całe życie na fb jutub kiedyś Myspace itd nie spotkałem takiego Kurestwa jak tutaj po kilku dniach wrzucania swoich video...jeszcze hej rozumie ale upierdalanie komuś w taki sposób???? Spłacasz sobie dolary a co takiegnoje w polu zrobią totalszaden ???? Reklamowanie wszędzie namawiają cię na steem że bez cenzury Ze taka suoer spolecznosc taguj polish itd... wchodzi dajesz sobie posty i tu nagle co ???? Minusy....za podkłady i kawałki....hmmm jestem nowy dałem tak samo minusy i co i się zaczęło odrazu stado polskich frajwrow. Chuj w takie coś bez kitu fejsbuk to jest niebo przyctum portalucjak tu takie kurwybsiedza. Minie stać sobientu 10tys$ wpłacić i tak samo im prześladuje kanały do zera tylko chciałem się zapoznać z tym o co tu chodzi no ale przecież oni się tucurodzilicna blockchsinie i życia nie mają po za nim wszystkie rozumu posiadali królowie zycia

Ty następna widzę zaklamana kurwa polska. Powiedz mi glupia cipo jakim trzeba być intelektualnym zjebem żeby na portalu na którym się zarabia i wszystko dziala w 2 strony chodzic i dawac ludzia minusy... jaki macie w tym cel powoesz mi ????? Co ci to daje oprocz robienia sobie wrogow iz biersnia tez minosow ??? Taka macie technike wykanczania kontentow i nowych kont żeby konkurencjenkosic czy jak ????? Brak słów takiego Kurestwa jeszcze nie widziałem to tylko polskie cebulę potrafia

Zatarg???? Serio ???? Pokaż mi go. Jestem nowy nie mam żadnych głosów nie Wiem za bardzo jak się tu poruszać, nie znam cię, loguje się i widzę minusy od ciebie na moich zwykłych postach, powód???? No właśnie Też nie wiem co cię tak zabolało ale jak ty dostałaś minusy na bagaż to to jest zatarg ???? Chłopie... nie wiem jak to skomentować nawet bez wyzwisk... do tego odrazu banda koleszków z minusami bo macie reputacji więcej a content z dupy opisywanie cudzych osiągnięć... tak to wygląda właśnie hipokryci

Jestem nowy konto założyłem i nie robiłem tu nic widać po postach. Powoli wrzucam swoje stare video żeby sobie wisiały też tutaj i dostaje za nic minusy od obcych ludzi...Ja się nie znam tu na tych procentach i jeszcze nie wiem jak to wszystko działa a nikt nic nie wytłumaczy tylko minusy.... No to daje też minusy to wszyscy zdziwieni i zniszczony kanał w 5 min... czyli co tak się.mamy teraz minusowac tutaj na tym to polega ????? Też mam sobie uzbroić konto i z kolegami wam reputację zniszczyć??? Myślałem że inaczej ta społeczność tu wygląda... Zapytaj tamtego gościa za co dostał komentarz zresztą pisało... No ale on mi może zniszczyć reputację bo ma więcej ja już nie mogę nic bo zaraz strażnicy moralności na zekomo wolnej platformie.... brak słów

A ja się zapytam z drugiej strony. Co zrobiłeś by się dowiedzieć jak ta platforma funkcjonuje. Jakie są jej zasady... To naprawdę nie jest trudne. Jeśli ktoś pisze Ci komentarz, że coś zrobiłeś źle a ty nadal to robisz to jesteś po prostu głupi. Jeśli ja nie wiem jak coś działa to szukam informacji, czytam i staram się dowiedzieć.

Nieznajomość prawa szkodzi.

A jak Ci ktoś nie powie, że nie można kraść to daje ci to do tego przyzwolenie??

Swoją drogą czekam z niecierpliwością na to aż zbierzesz kolegów, doładujesz konto i nas zniszczysz

Posłuchaj gląbie po pierwsze wstań od kompa i idź poruchaj wkoncu. Fajna sprawa przejdą Ci chęci na flagowanie czegoś czego twoj frajerski mózg nie pojmuje. Po drugie napisałeś gowno a nie pomóc 2 słowa więc sam jesteś jebany głupi że uważasz swój bełkot za pomoc. Po 3 jestem nowy I powoli się dowiaduje o co chodzi spierdolony hipokryto co tu przyszedł i w pierwszy dzień był królem. Ssij pale i wypierdalaj stad razem że swoimi flagami i komentsmi spamerze bo też Cię zaspamuje. Jebane kurwy polskie wszystko wam przeszkadza byle 2 cenniki wam nie zabrac. I wogole spójrz w lustro jesteś takim frajerem Ze kurwa głowa boli a masz tupet się odzywać. Kozak w necie pizde w swiecie

Ssij pale frajerze rozumiesz ???? Ty mi tu nie będziesz szeryfowal internetowy kozaki jebany i dyktować co mam robić. Poprostu wypierdalaj i niech cię nie widzę rozumiesz????? I te twoje argumenty lewackie populistyczne hipokryto w dupe sobie wsadź bo pierwszy z kolegami przyszles a mowisz że w podstawówce przerabiales to chyba z niej nie wyszedłeś jeszcze hipokryto. Flaguj sobie tyle masz z życia frajerze w szkole cię tlukli to się za monitorem na słabszych wyzywasz. Wypierdalaj znikaj stąd razem że swoimi momentami i pamiętaj kto mieczem wojuje od miecza ginie jak można być taką kurwa żeby na takim portalucpostowac a innym upieedalac mega kurwy jesteście za 3 centy dupsko sprzedac

Aha czyli ktoś wpada minusuje Ci kanał od tak bo to nie jego gust i nie ma pojęcia a ja nie ma prawa mu napisać co o tym myślę bo to ja dostaje wtedy minus ???? Jego jeden głos niszczy mi cała reputację moich 40 nie robi nic bo jestem nowy I to jest ok nie mam prawa sie odezwac ani się wkurwic bo szlachta bez kontenu jak sie 9dezwiessz zdeptac cię ot tak bo może ????Wy jesteście normalni ???? Jak to tu tak wygląda że wy co byliscie tu wcześniej od tak sobie niszczycie konkurencję to nic tylko bojkotować ten portal... nie macie kontentu swojwgo zadnego a niszczycie bezpodstawnie nowym ludzia kanały. Człowieku minusy tu nikomu nie dałem bo by mi to przez myśl nie przeszło być taka kurwa bo mnie huj obchodzi co sobie postujecie ale wy macie ból dupy żeby cenniki nie uciekamy. Ja nic gościu nie mam zamiaru odrabiac po to żeby jedną z druga polska kurwa za 3 dni mnie zniszczyła bo taka polityka portalu poroniona . Jak mówiłem idę spać Jak wstane i nie wróci moja reputacja która mi zszargaliscie bezpodstawnie to tak samo będę wam robił tylko że stu krótka siła. Zapomniał wal jak cieleciem był wielki strażnik Internetu idźcie się cebulę leczyć na te puste polskie skurwiała lby

Nie ma sprawy. Też sobie uzbroje konto na kilka tysięcy Power i wjade z kolegami jak mi nie wróci to konto tak jak miałem przed waszym najazdem na reputacje to tak samo w odwecie bedziecie miec zdziwieni ??? Jak nazwac kogos kto flaguje czlowieku bit rapowy jak nie kutasem ????? Jeszcze z takim pierdolnieciem bo co ????? Polityka cebuli ja minusuje drugiemu nie wolno i niszczenie kanału bo jesteś wielce silniejszy. Trafi kosa na kamień ja sobie założę nowe konto mam to gdzies a zobaczymy jak wam sie spodoba takie cos

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65035.33
ETH 2950.72
USDT 1.00
SBD 3.66