ROLES dołączył do społeczności steemit

in #dlive6 years ago

Thumbnail

The well-known Polish YouTuber with its pseudonym "ROLES" recently joined the Steamit community.
The Polish community on the Steemit platform is growing more and more, this time the Polish community was joined by "ROLES" with 250 000 subscriptions on YouTube, as he writes in his post "I made a very important decision, which is a difficult ending of my activity on YouTube. Probably you will be surprised that having such a large channel I decided to start from scratch, the point is that YouTube terribly limits the range, cuts off your earnings and generally goes down to dogs.
Let us recall. that the last "RAFONIX" was also joined by Steamit using DLive.
Our editorial team "ROLESOWI" proposes the same step, i.e. using DLive, because you can also upload video materials.
Of course, we wish you the best of luck and we encourage other YouTubers to use this platform.
We say goodbye to you, thank you for being with us, thank you for your paws up, paws down, upvots, subscriptions, followers.

Translated with www.DeepL.com/Translator

Konto na steemit:
https://steemit.com/@hch
Discord:
https://discord.gg/dnP8ctx
Grupa na fejsie:
https://www.facebook.com/groups/raget...
FanPage:
https://www.facebook.com/OkiemFabiana2/
Sklep z koszuleczkami:
https://shpol.cupsell.pl/

My video is at DLive

Sort:  

Powoli coraz więcej.
Trzeba by stabilnej aplikacji z powiadomieniami.
Pozdro

No i to się szanuję,byle tylko nie było tu gówna,pozdro

Nie znałem gościa, ale mam nadzieję, że przyprowadzi sporo ludzi.

Też oby fajnych ludzi

Do przedwczoraj nie miałem pojęcia,że nasza społeczność na Steemit jest tak pokaźna.Bardzo mnie to cieszy,że większość potrafi zachować kulturę wypowiedzi i szacunek do drugiej osoby.Każdy nowy youtuber przechodzący na Steemit jest dla nas krokiem na przód w osiąganiu sukcesu.Musimy jednak pamiętać,że zalew nowych użytkowników może skutkować spamem i spadkiem pooziomu na tagu #polish.Jestem ciekaw jak to wszystko się potoczy.Napisałem posta z prośbą do @dlive o nie wspieranie Magicala,byłbym wdzięczny jeśli mógłbyś się wypowiedzieć na ten temat.

spokojnie, magical raczej tu nie podziała :)

Czemu tak uważasz?😂

SP i tyle w temacie, zresztą już były pewne rozmowy jak by magical tu zawitał

Tucznik jest zdecydowanie za głupi,żeby ogarnąć temat zainwestować w SP lecz mimo wszystko nie to byłoby największą drzazgą w oku.Magiczny po przyprowadzeniu gigantycznej liczby osób dostałby upvote od @dlive na czym sporo by zarobił a z tego co widziałem daleko polskiej społeczności do możliwości odebrania dużej nagrody.Wystarczy,że będzie tu streamował i może zostawić nawet konwencjonalne donate a i tak przeżyje.Niestety ma także sporo fanów więc na dłuższą skale byłby w stanie się utrzymać.O jakich rozmowach mówisz?Temat jest dla mnie ciekawy bo staram się nie dopuścić aby @dlive wsparł Tucznika jeśli ten faktycznie tu przejdzie.Właśnie dlatego stworzyłem post "petycje" aby do nich dotrzeć.Doradzono mi także abym udał się na discorda dlive jak Magical już zacznie streamować.

nie dostanie upvote od dlive już o to zadbaliśmy :)

Ponieważ po pierwsze polecą downvote I flagi od dużych osób na steemit. Po drugie Carrioner rozmawiał z nimi że taki ktoś może się pojawić i pewnie Magical sobie nawet nie ustawi tag'u NSFW czyli ograniczenia wiekowego 18+

Nie wiedziałem,że Carrioner już poruszył ten temat.Z tymi flagami nie jestem taki pewien ale mimo wszystko cieszy mnie fakt,że jego patologia nie jest tu mile widziana :)

Chociażby od Carrio czy Pawiana (hch/Okiem Fabiana) będą

ty no nie wiem jak tam twój fabian

i dobrze :) miło widzieć , że dlive powoli rozwija się i oby taki magikarp nie przyjdzie albo inny pleps

Dobrze, że Polacy przenoszą się na steemit, dzięki temu platforma się rozwija, a przede wszystkim coraz więcej osób jest potencjalnymi odbiorcami polskich filmów. Niedługo polskie community będzie na tyle duże, że każdy będzie mógł się przenieść na zdecentralizowane platformy, a widzowie sami przyjdą (oczywiście o ile kontent, będzie dobry).

Hahaha, mówiłem Ci Rolf żebyś zrobił introduceyourself

upvote poleciał :D Pozdro!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70880.42
ETH 3658.45
USDT 1.00
SBD 3.75