Forever and Ever!

in #dlive6 years ago

Thumbnail

Welcome back, everyone!

Sometimes before starting a stream, I tell myself that I will stop playing this game if I don't get a win but I just can't stop playing this game. I really love this game!

Our team's performance is not good lately but we still keep trying...

Let's get those chicken dinners tonight!

My live stream is at DLive

Sort:  

Seninki PC değil zaten adem, sofra mendili o :D

Metin abi pes 2018i online olarak oynayabiliyor muyuz? İkimiz karşılıklı

dirapaya diyor

Gerçek hayatta kimse beni paraşütle uçaktan attıramaz. Düşerken kalp krizinden ölürüm. Yalandan korkmam yüksekten korktuğum kadar

Yayıncı arkadaşlara sesleniyorum. İki tane eksiğim kaldı. Birisi mikrofon(kulaklıklı olmayacak) diğeri ise HD kalitede görüntü verecek bir kamera. Önerileriniz varsa lütfen iletin ona göre bakacağım.

ben kaptan ramos bi tane atar diyorum

hata veriyor harddiskte sorun var büyük ihtimalle bi kaç ayar çektim bakalım düzelir inşallah

İlk yorum

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63900.40
ETH 3140.82
USDT 1.00
SBD 3.98