Sort:  

Ben öğreneyim sana iletirim o zaman :D

adamın hiper canavarı var

Bugün olmasada sonrasında CS:GO 'da katılım sağlayabilirim, siz de isterseniz.

1 sene sonra CS:GO oynamış olacağım bu şekilde fakat hâlâ ısrarcıyım: kolay oyun... 😅

Oyunların hepsiyle alakam var yanımdaki "abi" adlı şahıs yüzünden fakat oynamıyorum pek.

Yok yok abim sırf benle oyun oynasın diye kasa topladı bana. Oyun delisi. Ben oynayayım diye yalvarıyorum resmen. Onun yüzünden bu kadar oyunlarla ilgiliyim yoksa hiç olmam demek istedim.

yalvarıyor* DLive da oy atmış. Hayırlı olsun. 🤗

Baya gülmeme sebep oluyor bu oyun. Bu arada bu yorumlarımın oy almanda bir katkısı oluyor mu? Ben katkıdan çok sohbet için yapıyorum tabii de katkı olması da senin için iyi.

ayy great stream bro! have a good one and goodluck! vote mine too if you can <3

Merhaba. İyi yayınlar.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61383.17
ETH 2915.78
USDT 1.00
SBD 3.61