Playing Fortnite ! with @shankstaicho @kompela14 [SteemGC][FaceCam]

in #dlive6 years ago

Thumbnail

Today we are playing Fortnite with @shankstaicho @kompela14 :) I'm a little sick sorry for my bad voice :D I hope you enjoy it !

My live stream is at DLive

Sort:  

Vay arkadaş sen de mi Fortnite, ben oynayamadıkça bilerek mi yapıyorsunuz :D

iyi yayınlar hocam kolay gelsin bol winler

iyi yayınlar dostum kolay gelsin , bol şans :)

iyi yayınlar skyfor killin bol olsun

kolay gelsin hocam benim net kötü olduğu için kasarak görüyorum seni ama kaliteli duruyor yayın

Hoşgeldiniz teşekkür ederim :)

hastalığın için de geçmiş olsun umarım düzelir yakında :D

Fortnite oynamayan bir ben kalcam en son :) Selamlar iyi yayınlar

Selam, fortnite oynamyanı dövüyorlar sanırım ^^

Bi fortniteçı daha mı doğuyor yoksa😂😂

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62795.05
ETH 2941.10
USDT 1.00
SBD 3.55