Klasik Gitar ile Canlı Müzik_(cuma)Türkçe Şarkılar_@DLive @spyking

in #dlive6 years ago

Thumbnail

Merhaba Arkadaşlar;
Bu akşam da @Dlive üzerinden ,
Klasik gitar eşliğinde türkçe şarkılar yapacağım...

Eğer şarkı isteğiniz olursa belirtebilirsiniz...
iyi eğlenceler

My live stream is at DLive

Sort:  

Iste bu sarki beni benden aliyor. Sesinizede cok yakisiyor bu sarki. Tesekkurler.

ben tesekkur ederim azadakar....

This comment has received a 9.99 % upvote from @webdeals thanks @azadakar; Please remember that only posts/comments written between 30 minutes and 4days 23h and 45 minutes will be voted.

wow

This comment has received a 9.99 % upvote from @webdeals thanks @intronitro; Please remember that only posts/comments written between 30 minutes and 4days 23h and 45 minutes will be voted.

thanks

This comment has received a 4.95 % upvote from @webdeals thanks @intronitro; Please remember that only posts/comments written between 30 minutes and 4days 23h and 45 minutes will be voted.

Başta @dlive olmak üzere, tüm dinleyenen beğenen ve takip eden herkese çok tesekkur ederim...sonraki yayında görüşmek üzere...

Güzel, isteke uygun ifa edermisin?

tabiki bilfiğimiz bir şarkı ise memnyıtetle .... değılse de deneriz :)

"Bu akşam ölürüm, beni kimse tutamaz"

sevgili revan yayında sordum bekledim ama cvp gelmeyınce malesef kapattım yayını...bir sonrakı yayında tam isminle bu şarkyı sana yollayacagım....ama kırılganlık olursa sizin için tekrar yayın açabilirim...kusura bakmayın

benim internet iyi cekmedi, tam izleye bilmedim, discorda size ulasa bilirmiyim?

Cok vakit ayiramiyorum...ama herhangi bir postumdan ulasabilirsiniz

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61994.03
ETH 2917.97
USDT 1.00
SBD 3.62