My już wybraliśmy - Steem (gościnnie: Roles, Patkie, Marson)

in #dlive6 years ago (edited)

Thumbnail

Jest to dla nas bardzo ważny film, ponieważ czas na powiedzenie prawdy prosto w oczy, a nie bajdurzenie półsłówkami w komentarzach. Można by było się rozwijać na ten temat dużo dłużej (i tak było), ale musiałem to solidnie skrócić, ponieważ nie chciałem aby film wyszedł nudny i sądzę że wszystko co najważniejsze zostało przekazane. Zapraszam do oglądania i mam nadzieję, że spotkam odzew w formie komentarzy / inteligentnej dyskusji, spędziliśmy wiele godzin pracując nad filmem i mam nadzieję, że zostanie to docenione.

My video is at DLive

Sort:  

Proponuję nie rezygnować całkowicie z YT i wykorzystywać do przenoszenia swojej widowni, bo tej tam jeszcze nie ma. Ludzie nie wiedzą o tym co to blockchain Steem czy kryptowaluty.
Co do DTube - filmy na ich serwerach IPFS niby miały być 5 lat, a potem ty miałeś płącić jak byś chciał żeby jeszcze tam były (po co jak i tak już nikt by tego pewnie nie oglądał :P), ale jest tak, że jest 7 dni i potem w zależności ile zarobi.
Najlepszym by było posiadać własny server IPFS co ja też mam w planach i tam filmy są tak długo TY tego chcesz.
cenzury nie ma na poziomie blockchainu czyli fam film/zdjęcie można usunąć, ponieważ są zapisywane na zewnętrznych serwerach. Blockchain zapisuje tylko tekst.
Proponuje też nie nastawiać się na to, że zawsze będzie duży upvote od DTube czy DLive, bo im więcej ludzi, tym mniejsza szansa, że na ciebie trafi. Lepiej po prostu budować swoją widownię, która nawet i sama zainwestuje w STEEM. Dla przykładu jak byś miał w followersach 1000 osób z STEEM POWER około 1000, to za te 1000 upvote (no na YT są ludzie i nawet łatwo o 2x tyle) masz zarobione jakieś 200 SBD.
Buduj widownię, wykorzystuj YT do sprowadzania ludzi, edukuj ich i nie martw się, że ktoś ci kanał zdejmie, bo powiedziałeś, że Islam nie jest religią pokoju (nawet nie jest religią kibla).

Nie mówię że mam rację, ale z tego co się orientuję utrzymanie serwera IPFS będzie kosztowało, faktycznie zawsze możesz hostowac że swojej maszyny, ale zabawa się skończy w momencie, kiedy więcej osób będzie chciało mieć filmy na Twoim serwerze, nie tylko Ty. Oczywiście nie widzę problemu w drobnych składkach, a zawsze to będzie dużo wygodniejsze posiadać własny serwer i nieograniczony dostęp do jego plików.

Super, dziękujemy za radę ;)

Carrioner popieram :D

jeszcze z rok i będzie tylu Polskich vlogerów, że na luzie się zrobi meet steemit polska :P

Jeśli dalej będzie szło tym tempem to jasne, chyba że twórcy sobie odpuszczą ze względu na brak widowni.

No i kozak ;)

Bardzo pozytywny filmik, z jakże pozytywnymi osobami... Mam nadzieję że tu się wam wszystko uda ... no i oczywiście że wybieramy blockchain steemit :)

Jasne że tak Eddy, dzięki wielkie :)

Siemasz Vapeshady. Masz moje wsparcie :)

Miło Cię widzieć ;)

Mi demonetyzowali filmy nawet jak nagrywałem... KU*WA MAJNKRAFTA! :/

Bo to YT :/

Ja już wybrałem Steemit w grudniu 2017. ;)

;) Witam serdecznie

Jesteś pozytywnym wojownikiem! Tak trzymaj! Zresztą - wszyscy jesteście - powodzenia!

Uda nam sIe, trzeba walczyć.

Tylko skuteczna walka może dać pozytywny rezultat i wymierne korzyści :)

Ja rownież wybieram Steem bo tu przynajmniej mam szanse na rozwiniecie swojego kanału, tym bardziej jako osoba mało popularna. :D

No tutaj masz większe wsparcie ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 61785.67
ETH 2891.86
USDT 1.00
SBD 3.54