✴️ Take some risk !

in #dmania6 years ago (edited)





View post on dMania





BaraGalbena.png

Use your money the right away. Receive better value on post promotion services and bid bots with : SmartSteem

Untitled-3.jpg

Earn More & Higher Upvotes with: Steem Followers

Untitled-4.jpg

Recommended exchange : www.binance.com

Untitled-2.jpg

Follow me on twitter and turn on notifications : twitterr.png

steemufc.gif

BaraGalbena.png

Sort:  

salut care e treaba cu smartsteem poti sa imi explici ?

Salut. SmartSteem are 2 utilitati fiecare cu nume diferit:

  • SmartMarket : Este un serviciu de promovare a posturilor diferit de bid boti in care iesi mereu pe plus cand il folosesti, primesti vot de la userii care isi deleaga puterea acolo sau direct de la ei. In general primesti de la 2 useri. In felul asta eviti si eticheta proasta care se pune asupra folosirii botilor, care dupa parerea mea este fara motiv. SmartMarket il poti gasi direct la ei pe site unde poti depune in balanta lor si iti poti vota posturile direct de acolo. Il mai poti gasi pe steembottracker la categoria promotional services sau poti face transfer direct din wallet si primesti vot.

  • SmartSteem este bid-botul lor care este la fel ca toti ceilalati bid boti. Il poti gasi pe steembottracker unde vezi toti botii, ce detalii au, cat timp mai au pana dau votul, etc... Aici profitul nu e garantat , poti iesi mai mult pe plus, sau poti iesi pe minus in functie de cati bani pariaza lumea pentru runda in curs.

Pe mine ma intereseaza mai mult smartmarket-ul, dar folosesc si botul din cand in cand. Per total un serviciu foarte bun, care este deabia la inceput.

Multumesc foarte mult o sa incerc si eu .Tu ai 12k$ in momentul asta pe steemit nu ai tai ?cat naiba ai investit.Imi place extrem de mult nisa ta o sa mergi pe ea mereu de acum ?crezi ca merita sa ma apuc si eu sau o tin cu cacaturile mele de presenatare a Romaniei ?

Te rog nu iti mai vota comentariile sa apara primele cand discutam despre altceva in romana. Si in general nu e prea bine sa faci asta decat daca vrei sa treci de spamuri sau vrei sa evidentiezi ceva important.

Revenind la subiect. Eu ma ocup si cu investitii in monede si am ales ca STEEM-ul sa fie cea mai mare moneda pe care o detin. In general tin 3 cu procente mai mari. Trebuie sa le mai echilibrez. Nu stiu daca o sa merg mereu pe nisa asta, dar imi place si deobicei fac ceea ce imi place. Cred ca e mai important lucrul acesta, altfel iti pierzi motivatia in timp. Nu fac doar asta, postez si despre alte lucruri, doar ca in ultimul timp am avut alte treburi si m-am documentat mult. In legatura cu faptul ca daca merita sa te apuci si tu... Aici depinde de tine, tu cam ti-ai raspuns singur ca nu prea ai vrea sa faci prezentarile despre Romania, dar poate ai zis-o doar asa. Daca tie iti place sa faci aia fa-o, daca nu gandeste-te ce ti-ar placea si schimba. Daca iti plac meme-urile si gif-urile fa asta. Banuiesc ca te gandesti sa primesti si niste voturi mai mari. Aici ai de ales mai multe : dsound, dmania, dtube, dlive, zappl - toate au boti care premiaza atat timp cat urmaresti regulile. Cu steemit-ul e mai greu, dar se poate si aici. Intra pe discord la fiecare platforma si pune intrebari sa vezi ceea ce trebuie sa faci sa primesti si voturile de la botii lor, dar intai trebuie sa stii ceea ce vrei sa faci.

Ok MS am inteles tot ce vrei sa imi spui.In general chiar fac asta sa evit spamurile ,cred ca aici am gresit ca nu sunt nici eu pe subiect .OK ms inca odata . O sa te vizitez des

You got a 17.44% upvote from @dailyupvotes courtesy of @equ1l1br1um!

think about your income, this is the right solution.

Write and think about a good article before posting it. Be patient and be yourself. Even if you don't get upvotes or no one comments at your post, just think that you're still in Facebook. That's it. :)

try to post Great comments and content no one will flag you, but you'll get upvotes.

So life is about taking risk

Life is all about taking chances ;)

I think you are right !!!
giphy.gif

A great truth said in a cheerful way. Sad but true. Have a nice day!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61054.53
ETH 2976.59
USDT 1.00
SBD 3.65