Sort:  

Kokteyl teorisi der ki;

Gittiğiniz bir kokteylde, ilgili ilgisiz herkes, "Altın'ın ne kadar yükseldiğinden" bahsediyorsa, Altın alma değil, satma zamanıdır.

Gittiğiniz bir kokteylde, bazıları, "Altın'ının fena halde düştüğünden" bahsediyorsa, Altın satma değil, alma zamanıdır.

Benzer şekile, artık neredeyse herkesin ilk baktığı yer haline gelen, CoinMarketCap'de rakamlar baştan aşağı Kırmızı ise, backgroundu sağlam coinlerle işlem yapan, cesur traderlar için bu, 8K Led TV'yi tüplü TV fiyatına alma kampanyası gibidir :)

Aldığı yerden daha da düşecek olursa üzülmez, sevinir. Bu sefer 2 tane daha alır ;)

Bknz: Rus uçağı - Davutoğlu olaylarında borsa, dip+dip yapmıştı, herkes de bir panik bir telaş. Ama birileri 70'e bine düşen endeksi satın aldı. Şimdilerde borsa düşmesine rağmen endeks 110 binlerde ;)

Kıssadan hisse;

Boğalar, kırmızı sever ;)

Borsa ve kripto para hakkında pek bilgim ve ilgim yok fakat bu paylaşım tarzınızı çok beğeniyorum. Söylemek istedim. Belki TR'de ki diğer Dmania paylaşımcıları da bu tarz paylaşımlara dönerek en azından Dmania üzerindeki ön yargıyı kırarlar.

Paylaşma tarzınız bu şekilde olduğu sürece ilgim olmayan bir konuda bile etkileşim yapmaya çalışacağım sevgili @murattatar. Kolay gelsin.

Teşekkür ederim ;)

Yalnız ne yazık ki dMania maceram çok kısa sürdü.
Yazmak istediğim bir konu olduğu için, Gif de hazırlamıştım. Ama arada dMania'nın oy dağılım sistemini anlamaya çalışırken 1,2 ... daha 3 demeden blackliste girdik :) Bunu da o kadar uğraştım elimde kalmasın diyerek girdim..

Blacklist? Dmania'nın blacklist'i mi? Pek bir bilgi sahibi değilim maalesef.

@zombee'nin keyfe keder listesi de denilebilir.

Neden, kaliteli yayın istemiyorlar mıymış?

:)
Uzun bir cevap olacak post olarak yazayım en iyisi ;)

Orjinallik akıyor beğendim : ))

Teşekkürler ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 66256.11
ETH 3036.39
USDT 1.00
SBD 3.73