SESLİ KİTAP: GENÇLER İÇİN FOTOĞRAFLARLA NUTUK ( Türkçe part 11)

in #dngo-io6 years ago


Listen on DNGO Beta

Gençler için Fotoğraflarla Nutuk kitabının 11 ve 12. sayfasını seslendirdim.
Bu biraz daha uzun oldu, umarım beğenirsiniz.


This contribution is created for DNGO Beta project.
Join Us! | About The Project | Road Map
Sort:  

👏🏻👏🏻👏🏻

Teşekkür ederim beğenmenize sevindim 😃

Çok güzel bir çalışma, emeklerinize teşekkür ediyorum 🌹
Devamını diliyor, ilgiyle takip ediyorum çalışmalarınızı 👏🏻
Selam ve sevgilerimle

Teşekkür ederim güzel yorum için 😃
Ben de güzel yazılarınızı çok beğeniyorum 😍 ilgiyle takip ediyorum başarılar dilerim 😊

Çok teşekkürler, yorumlarınızı, eleştirlerinizi bekliyorum :)
Sevgilerimle

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63750.99
ETH 3130.22
USDT 1.00
SBD 3.95