Pizzerija Kucha / pizza Marga in Wolt dostava / had testira pizze / ocena 4,7

in #dostavapizze4 years ago (edited)


Pred letom dni sem testiral pizzo iz kislega testa v Kuchi in ji dal oceno 4,4. Pred časom pa so na facebooku objavili informacijo, da bo imela Kuca svojo picerijo in v naboru več vrst pizz, ki jih bo mogoče naročiti tudi preko Wolt dostave. Jupi, Ora, Cockta. In sem jo naročil - pizzo Margo preko Wolta ...

Sicer imam rad pizze iz peči direktno na mizo, vendar sem se odločil, da poskusim naročiti pizzo preko aplikacije Wolt in upal, da mi ne bo žal. Namreč, večni strah, da bo pizza hladna in povsem neužitna je prisoten še izpred 10 in več let, ko smo se tega večkrat posluževali.

Pizza v Kuchi ni več na voljo samo ob sredah, ampak vsak dan. Sedaj do 17. ure, kasneje pa bodo pizze na voljo tudi do 22. ure. Sedaj je na voljo 5 različnih veganskih pizz .. Sam sem naročil pizzo Margo.

Pizza Marga iz Kuche sestavlja testo iz tatarske ajde, paradižnikova omaka, čičerikina kremna ricota in bazilika.

Pizzo sem dobil v manj kot 20 minutah in ko sem jo odprl sem bil navdušen. Pizza je bila topla in moj strah se ni uresničil. Testo je malce debelejše in ko sem prvič ugriznil vanjo sem bil pozitivno presenečen. Okusna, predvsem pa precej lahka pizza, ki ne obleži v želodcu. Čičerikina kremna ricota je top!

Če sem prvič dal njihovi pizzi oceno 4,4, so me sedaj bolj navdušili - predvsem to, da pizza ni kompaktna, ampak je mehka in ravno prav debela.

Če kdo želi 5 evrov dobroimetja ob prvem nakupu preko Wolta lahko uporabi kodo S9ZMN

  • cena pizze je 8 evrov + 2 evra Wolt dostava
  • moja ocena pizze Marga je 4,7 (na lestvici ocen med 1 in 5)

Ker sem se odločil, da bom iskal najboljšo pizzo, sem si moral postaviti kriterije – vedno bom naročil vegetarijansko pizzo brez sira – kajti edino tako lahko pizze med seboj primerjam. Pri pizzi me v osnovi zanima njeno testo – ali je “lahko” in ga telo zlahka prebavi? Je pizza zažgana, ali pečena ravno prav? Je zelenjava na pizzi iz konzerve, ali je sveža? In na koncu me seveda zanima tudi cena pizze, kajti ravno pizze bi morale biti vsem dostopne tudi s svojo ceno. Pizzo plačam sam in svojega prihoda ne napovem. Testiram pa predvsem zato, ker imam tudi sam pogosto problem najti dobro pizzo.

(Unsupported https://www.google.com/maps/d/u/0/embed?mid=1CCG_VV4EmEP1I0SV9hclt2Ld9fBOGXQS)


Posted from my blog with SteemPress : https://www.had.si/blog/2020/02/28/pizzerija-kucha-pizza-marga-in-wolt-dostava-had-testira-pizze-ocena-47/

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65399.87
ETH 2939.29
USDT 1.00
SBD 3.66