Už to na #cesky dávat nebudu...

in #drugwars-fight5 years ago (edited)


Tak snad jsem něco pochopil. Měl jsem na dnešek velké plány, ale nějak jsem neměl čas a moc mě to ani nebavilo...
Tak si dovolím pár otázek.
1.Já vyhledávám oběti tak, že se dívám právě na takovéhle zprávy. Tohohle jsem si vyhlédl, když ho soudruh z gangu zveřejnil a vybral... Lze to i jinak?
2.Když převedu drogy do Heistu (Trezoru), tak mi naskočí nějaké množství Future. Které mi s průběhem času mizí. Je to tak, že mám převést co nejstěsněji k vypršení času "Till the daily payments". Je to tak správně?
3.Naskakují mi i nějaké zlomky Steemu. Ale ty už se nějakou dobu nepřipisují. Je to tak?
4.Jak si vlastně hledáte protivníka? Už bych potřeboval trochu bojovat... Zatím jen kradu.
5.A nejdůležitější. Můžete mi dát odkaz na přístup mna Discord, abych tady neplevelil?

No a za včerejšek jsem vydělal 3 Future. Postavil jsem kopu Vyhazovačů, tucet Střelců a dva tucty Hračičků s nožíky. A pár jiných...
QmZdEgdEG3gM7H2SwXosyGgGNMV2NanfmiFcMKgeQgEc2i.png

Sort:  

Can you tell me what are the ratings of the movie Resident Evil.

  1. battles => targets, nebo tento odkaz: https://drugwars.io/fight/targets
  2. Každý den ve dvě hodiny v noci získáš odpovídající podíl z Heistu podle toho, kolik drog jsi vložil. Podíl tedy neklesá časem, ale tím, že ostatní hráči v průběhu dne vkládají také. Je tedy jedno, kdy drogy do Heistu vložíš.
  3. Ty zlomky Steemu jsou jen historický relikt, odměny jsou již jen a pouze v tokenu Future.
  4. Většinou taky jen krademe u lidí bez armády. U těch s armádou se to obvykle nevyplatí. Viz bod 1.
  5. https://discord.gg/p8ZEPju

Dík. Pak tedy skoro nemá smysl stavět sklady na drogu. Co je navíc, odvedu do trezoru...

Ano, dělám to taky tak.

Jenomže bez boje jsem pořád na levelu 1...

Nejsem si jistý, od čeho se level odvíjí, boj ho neovlivňuje. Já jsem dlouhodobě na levelu 6 a v rámci trestných výprav už jsem provedl menší genocidu, aniž by se mi zvýšil.

Nejsem si jistný, ale myslím, že level je dle vlastní produkce drogy.

no to mi nepřijde... sem jedne čas dělal produkci a jem zaseklej na levlu 4 podívej se do top 100 tam to není seřazený podle toho levlu

Ale nejspíš to s produkcí dost souvisí, protože já sem stavěl headquaters a další věci a zůstával sem na žebříčku přibližně stejně. Kolem 1400. A jakmile sem zvýšil produkci drog, poskočil sem do první tisícovky

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64222.08
ETH 3135.29
USDT 1.00
SBD 3.99