Check my latest fight ! spiritolibero vs petrvl

in #drugwars-fight5 years ago (edited)

Tak úplně jinak. Dostavěl jsem konečně Farmaceutickou laboratoř na druhej level. A ten třetí chce 180k alkoholu. A vzhledem k tomu že každej den dva tři špehové příjdou a já nemám jednotky tak postavit trezor na level asi 25 tak aby se tam vešlo 180k alkoholu bude obtíž :( A mezitím by mi klesla denní odměna podle mně na nulu... :(

Takže to tak vypadá že budu muset nastudovat boj a jednotky, protože to možná bude výhodnější, ale je to docela mazec, něco už jsem pročítal a zatím jako nejlepší obrana se mi jeví mít od každé jednotky stejně. Máte nějaké rady jak vybudovat nejlepší obrané jednotky???

Sort:  

!bookkeeping drugwars

Hi @tazi!

drugwars

Received:

  • 21.740 STEEM from daily
  • 7.174 STEEM from heist
  • 1.571 STEEM from referral

Spent:

  • 12.422 STEEM

Total:

  • 18.063 STEEM

First transfer was before 61.46 days.
Your ROI per day is 3.99 % and you are earning approx. 0.50 STEEM per day.

ROI when taking only the last 5 days into account

Your ROI per day is 0.47 % and you are earning approx. 0.06 STEEM per day.

Já už měl naspořeno na pharma lab a někdo mě obral o prostředky, tak jsem totálně překopal taktiku. Z defenizvního špórování jsem přešel do totálního útoku. Odměna se mi změnila z 0,058 (resp to mi chodí furt) asi na 0,5 na den, díky bojům. Úplně stačí mít super bouncery, hromadu super bouncerů, hodně unesou a jsou levní. A hodně špiónů. Tak 20% lidí má prostředků víc než snese sejf a žádné jednotky. Vyplatí se to. Dokud se dostává Steem, tak je to dobrý, jakmile přejdou i v odměnách na Future, tak nevím nevím.

Já sem měl štěstí a nikdo na mě nezaútočil, tak se mi pharma lab podařilo dostat na třetí level. Ale byl to risk :)

jak správně útočit?

Pošleš jednoho špiona a když ten dotyčný nemá obranu a má suroviny převyšující safe, pošleš tam super bouncery (ti unesou 400 od každého). Třeba má "navíc" 12k od všeho, tobě tedy stačí k odnesení toho pokladu 12k/400 (to odnese 1 superbouncer) = 30 super bouncerů.

!bookkeeping drugwars

Hi @petrvl!

drugwars

Received:

  • 1.776 STEEM from daily
  • 0.105 STEEM from heist
  • 3.203 STEEM from referral

Spent:

  • 0.000 STEEM

Total:

  • 5.084 STEEM

First transfer was before 61.42 days.

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @sbi-booster.

!bookkeeping drugwars

Hi @ritxi!

drugwars

Received:

  • 8.191 STEEM from daily
  • 6.972 STEEM from heist
  • 0.000 STEEM from referral

Spent:

  • 3.692 STEEM

Total:

  • 11.471 STEEM

First transfer was before 58.23 days.
Your ROI per day is 7.05 % and you are earning approx. 0.26 STEEM per day.

ROI when taking only the last 5 days into account

Your ROI per day is 10.64 % and you are earning approx. 0.39 STEEM per day.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64136.70
ETH 3128.20
USDT 1.00
SBD 3.94